خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی لرستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۰۹

در حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرپرست میراث فرهنگی لرستان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، با تغییر عبدالرضا مهاجری‌نژاد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، محمدرضا امانی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

محمدرضا امانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: حکم بنده از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی صادر و ابلاغ شده است.

وی که برای دریافت حکم خود در سازمان میراث فرهنگی حضور داشت، یادآور شد: به زودی مراسم اصلی معارفه با حضور مسئولان امر در استان برگزار می‌شود.

امانی تصریح کرد: هنوز زمان برگزاری مراسم معارفه مشخص نیست که در صورت تایید نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

بنابراین گزارش پیش از این از تاریخ خردادماه سال ۹۳ تاکنون عبدالرضا مهاجری‌نژاد مسئولیت مدیر کلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان را بر عهده داشت که با گذشت کمتر از یکسال جای خود را به محمد رضا امانی داد.

محمدرضا امانی قبل از مهاجری‌نژاد نیز مسئولیت سرپرستی میراث فرهنگی استان را بر عهده داشته و قبل از وی نیز قاسم قربانی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بوده است.

امانی از نیروهای بومی و باسابقه اداره کل میراث فرهنگی لرستان است که در طول یکسال گذشته به عنوان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایفای مسئولیت می‌کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز