خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد:

افزایش ۸ درصدی تردد نوروزی در جاده‌های زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۴۵

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: در نوروز امسال ۶ میلیون و ۲۵۸ هزار تردد با دوربین‌ها ثبت شد که افزایش ۸ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی رحمتی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان امروزدر جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته شاهد افتتاح نوزدهمین مجتمع خدماتی در زنجان بودیم.

وی به فعالیت ستاد نوروزی تا (۱۵ فرودین) امسال اشاره کرد و افزود: در نوروز امسال شاهد افزایش ۸ درصدی تردد در جاده‌های استان بودیم.

این مقام مسئول با یاداوری اینکه ۶۰ درصد تردد مربوط به آزادراه زنجان- قزوین بود، ادامه داد: بر اساس آنچه دورین‌ها ثبت کرده‌اند، ۶ میلیون و ۲۵۸ هزار تردد در استان زنجان ثبت شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه در کشور ۲۶۷ میلیون تردد گزارش شده است، افزود: ۲. ۳ درصد از این تردد‌ها مربوط به استان زنجان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان ادامه داد: از لحاظ حجم تردد استان زنجان در رتبه سیزدهم کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ درصد تردد‌ها در این ایام مربوط به خودروهای سنگین بود، افزود: ۷۸ درصد تردد‌ها نیز به خودروهای سبک تعلق دارد.

رحمتی با اشاره به اینکه در نوروز امسال ۹ هزار و ۷۸۹ سفر با ۹۶ هزار و ۴۹۵ مسافر جابه جا شدند، خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته با کاهش ۴. ۷ درصدی سفر و کاهش ۱۳ درصدی مسافر روبه رو بودیم.

به گفته این مقام مسئول امسال ۵۹ دستگاه خودرو برای اعزام کاروان‌های راهیان نور با سپاه استان همکاری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز