خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان خبر داد

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۹۸۸

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در قالب 31 رشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رحیم عطایی‌پور، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان در مسابقات ملی مهارت جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد، گفت: موضوع مذکور نشان‌دهنده توانایی و استعداد جوانان شایسته گیلانی و تلاش مربیان با تجربه این استان در تیم اجرایی است.

وی افزود: در دوره گذشته گیلان در مسابقات ملی مهارت از نظر شاخص معدل امتیاز تیمی رتبه سوم را در کشور کسب کرد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان به برگزاری مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات ملی مهارت را در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مرحله از آزمون‌ها شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بوده که در گیلان برگزار می‌شود.

عطایی پور هدف از برگزاری آزمون ملی مهارت را شناسایی استعداد جوانان، ترویج آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی و همچنین جلب نظر صاحبان و بنگاه‌های اقتصادی و صنفی عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مذکور اظهار کرد: 31 رشته برای شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با تاکید بر اینکه 15 اردیبهشت ماه امسال آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان در مسابقات ملی مهارت است، یادآور شد: ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات ملی مهارت از تاریخ 20 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی متذکر شد: شرکت‌کنندگان در رشته ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک باید دارای شرایط سنی 24 سال به بالا باشند.

عطایی پور، سن دیگر شرکت‌کنندگان در مسابقات ملی مهارت را تا 21 سال ذکر کرد و گفت: شرط سنی برای رعایت شرایط سنی مهارت های بین‌المللی است.

وی از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در 24 اردیبهشت ماه امسال خبر داد و بیان کرد: 8 و9 مرداد ماه امسال مرحله استانی مسابقات مذکور برگزار می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت نیز در نیمه دوم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: متقاضیانی که تمایل دارند در مسابقات مذکور شرکت کنند، برای دریافت اطلاعات لازم به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان یا سایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز