خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز:

حمایت از بانوان کارآفرین از سیاست‌های کلی دولت تدبیر وامید

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۰۲۳

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز از اجرای سیاست‌های دولت یازدهم در راستای توانمند سازی زنان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، بی بی عصمت سرفرازی" در آیین تجلیل از بانوان کارآفرین که با حضور " محبوبه رنجبر مشاور امور بانوان و خانواده سازمان فنی و حرفه‌ای کشور" و جمعی از مسئولان در مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، برگزار شد با بیان این مطلب گفت: یکی از سیاست‌های کلی دولت، حمایت از بانوان کارآفرینی است که در زمینه اشتغال فعالیت دارند.

وی در ادامه افزود: مهارت‌آموزی بانوان و زمینه‌سازی اشتغال این قشر، موجب خوداتکایی آنها و به چرخش درآمدن بخشی از چرخ‌های اقتصادی داخلی کشور خواهد بود.

سرفرازی با تبیین جایگاه زنان در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با ایجاد بسترهای لازم زمینه را برای حضور فعال بانوان در عرصه‌های کارآفرینی فراهم آورده است.

وی در ادامه بیان داشت: در این راستا ضمن شناسایی بانوان کارآفرین، آن دسته از بانوانی که در زمینه تولید محصولات کشاورزی و صنایع دستی فعالیت دارند نیز شناسایی شده و زمینه فروش محصولات آنان در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی مد نظر قرار گرفته است.

گفتنی است، در این مراسم از جمعی از بانوان کارآفرین استان، که فعالیت‌های اقتصادی آنان به خودکفایی رسیده است، تجلیل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز