خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

۲۵ باب جایگاه سوخت در استان زنجان فعال است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۰۲۴

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان، گفت: تعداد جایگاه‌های تامین کننده گاز مایع در استان پنج باب است که با ظرفیت ۷۳۲ تن در مجموع و به تفکیک در ناحیه مرکزی ۴۲۲ تن، ابهر ۲۲۲ تن و خدابنده ۹۰ تن سوخت توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی اصغر عباسی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان امروزدوشنبه (۲۴ فرودین) در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش عملکرد این مجموعه در سال گذشته اظهار داشت: در استان زنجان ۵۲ باب جایگاه سوخت فعال است که ۲۹ باب آن در ناحیه مرکزی (زنجان، طارم، ایجرود و ماهنشان)، ۱۷ باب در ناحیه ابهر (ابهر، خرمدره و سلطانیه) و ۶ باب در ناحیه خدابنده قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از این ۵۲ باب جایگاه، ۱۸ باب ویژه، ۱۲ باب درجه یک و ۲۲ باب درجه ۲ و ۳ هستند، ادامه داد: در استان ۳۹ باب جایگاه CNG وجود دارد که ۱۵ باب ان ۲ منظوریه و ۲۴ باب تک منظوره است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه ۱۲۷ نفت کش با ظرفیت ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار لیتر کار سوخت رسانی به جایگاه‌های را برعهده دارند، گفت: تعداد جایگاه‌های تامین کننده گاز مایع در استان پنج باب است که با ظرفیت ۷۳۲ تن در مجموع و به تفکیک در ناحیه مرکزی ۴۲۲ تن، ابهر ۲۲۲ تن و خدابنده ۹۰ تن سوخت توزیع می‌شود.

عباسی تعداد مصرف کنندگان عمده در استان زنجان ۶۰۹ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۳۸۵ مصرف کننده در ناحیه مرکزی، ۱۱۵ مصرف کننده در ابهر و ۱۰۹ مصرف کننده در ناحیه خدابنده مستقر هستند.

وی مصرف کنندگان جزئی را نیز ۱۷ هزار و ۲۱۲ نفر اعلام و تصریح کرد: در بخش خانگی نیز ۶ هزار و ۷۶۵ خانوار تحت پوشش این شرکت هستند.

عباسی در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۹۸ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین موتور مصرف شد، ادامه داد: مصرف نفت سفید هم ۹۹ میلیون ۸۸۱ لیتر، در نفت و گاز غیرنیروگاهی ۳۷۲ میلیون و ۱۷۰ هزار لیتر، در نفت و گاز نیروگاهی ۱۵۲ میلیون و ۷۱۴ هزار لیترو نفت کوره‌ای ۴۰ میلیون و ۴۲۸ هزار لیتر در سال گذشته گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز