خبرگزاری کار ایران

روحانی در جلسه شورای اداری گیلان:

نرخ سود تسهیلات بانکی باید متعادل شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۱۷

رئیس جمهور، با تاکید بر اینکه باید سود تسهیلات بانکی متعادل شود، گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی باید همزمان با پایین آمدن نرخ تورم کاهش یابد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در جلسه شورای اداری این استان، وظیفه دولت را ایجاد فضای امن برای فعالیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران دانست و افزود: سپردن کارها به دست مردم و زدودن مقررات اضافی از اهمیت زیادی در روند توسعه کشور برخوردار است.

وی، تصریح کرد: فساد با شعار، دستگیری و زندانی کردن افراد از بین نمی‌رود و باید راههای نفوذ آن را مسدود کرد.

رئیس جمهور، کاستن از مقررات و شفافیت در اطلاعات را لازمه مبارزه با فساد برشمرد.

وی، با بیان اینکه همه اطلاعات باید شفاف و در اختیار همگان قرار گیرند، افزود: حرکت به سمت دولت الکترونیک در این راستا از اهمیت زیادی برخوردار است.

روحانی، با اشاره به اهمیت جذب سرمایه و فناوری در فرآیند توسعه کشور تصریح کرد: در اقتصاد کلان باید علائم درستی ارسال شود تا محیط امن و آرام مانده و سرمایه‌گذار از ثبات در قوانین مطمئن باشد.

روحانی، بیکاری را معضل بزرگ کشور خواند و افزود: این مشکل تا حد زیادی با حرکت به سمت رونق اقتصادی برطرف می‌شود.

وی، سپردن بنگاه‌های اقتصادی به بخش خصوصی را ضروری دانست.

رئیس جمهور یادآور شد: دولت حامی نهادهای مردمی برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.

روحانی با تاکید بر اینکه مسئولیت حوزه سیاست خارجی نشان دادن واقعیت ملت و کشور ایران به جهان است، اظهار کرد: این کار موجب می‌شود تا دنیا واقعیت و فرهنگ غنی ملت ایران را بیشتر درک کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز