خبرگزاری کار ایران

دیدار امیر عبداللهیان با مراجع تقلید در قم

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۶۹

معاون عربی،آفریقای وزارت امورخارجه، با حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و سبحانی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد.

به گزارش ایلنا٬ حسین امیر عبداللهیان، با حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و سبحانی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد و از رهنمودهای ایشان در خصوص موضوعات مهم منطقه‌ای به ویژه تحولات مربوط به یمن، عربستان، عراق، سوریه و بحرین بهره‌مند شد.

مراجع عظام تقلید در این دیدار‌ها، ضمن تشکر از زحمات وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته‌ای، اظهار امیدواری کردند که این مذاکرات با تامین کلیه حقوق برحق مردم ایران به نتیجه مطلوب برسد.

مبارزه با تکفیر و افراط‌گرایی، محکومیت تجاوز عربستان سعودی به یمن، ضرورت امدادرسانی سریع به آسیب‌دیدگان و توقف فوری حملات علیه مردم مظلوم یمن، مورد تاکید آیات عظام قرار گرفت.

ایشان، حمله به یمن را فاقد هرگونه توجیه حقوقی و شرعی دانسته و با انتقاد از سکوت شدید مجامع بین المللی در قبال ظلمهایی که در حق مردم مظلوم آن کشور جریان دارد، خواستار اقدام جدی درجهت پایان دادن به خونریزی‌ها و مقابله با نقشه‌های تفرقه افکنانه علیه مسلمانان در منطقه شده و همچنین با اشاره به حادثه اخیر فرودگاه جده و مسئولیت تامین امنیت کامل حجاج بیت ا... الحرام، بر ضرورت نظارت همه کشورهای اسلامی بر اداره حرمین شریفین تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز