خبرگزاری کار ایران

امام جمعه خرم‌آباد:

ارتش از توان نظامی و آمادگی دفاعی بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۹۲۱

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امروز نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس، عمان و عدن حضور دارد و قدرت نمایی می‌کند و این امر نشان از توان نظامی و برخورداری از روحیه قوی و آمادگی دفاعی برای مقابله با هرگونه تجاوز علیه ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر برگزار شد با بیان اینکه ارتش در ۳۷ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد همواره در دفع توطئه‌های مختلف اعم از تجزیه و همچنین خودمختاری مناطق ایران توسط ضد انقلاب نقش اساسی را داشته است افزود: همچنین فداکاری، ایثار و ایستادگی ارتش و نیروی زمینی در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به نقش اساسی ارتش در مقابله با اشرار، تروریست‌ها و ضد انقلاب عنوان کرد: امروز ارتش با برخورداری از قدرت ایمان، توکل به خدا، افسران مومن، شجاع و انقلابی و همچنین تجهیزات پیشرفت نظامی از آمادگی دفاعی فوق العاده‌ای بهره‌مند است.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به حمایت مردم از ارتش و همچنین رهنمود‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری از این نهاد نظامی بیان داشت: روز ۲۹ فروردین روز پیوند ارتش با ملت بوده و همواره مردم و ارتش در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران حرکت کرده‌اند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امروز نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس، عمان و عدن حضور دارد و قدرت نمایی می‌کند افزود: این امر نشان از توان نظامی و برخورداری از روحیه قوی و آمادگی دفاعی برای مقابله با هرگونه تجاوز علیه ایران اسلامی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به سوم رجب سالروز شهادت امام علی نقی (ع) اشاره کرد و بیان داشت: شایسته است که معرفت خود را نسبت به ائمه اطهار (ع) افزایش دهیم و بهترین راه نیز خواندن دعای زیارت جامعه کبیره است و با توجه به اینکه این دعا از امام هادی (ع) بوده نباید از خواندن آن در روز شهادت این امام بزرگوار غافل شویم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به ادامه حملات آل سعود به کشور اسلامی یمن اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه هم اکنون مردم یمن تحت شدید‌ترین حملات هوایی آل سعود قرار دارند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه آل سعود با تحت تاثیر قرار گرفتن از آمریکا و رژیم صهیونیستی خسارت‌های مالی و زیربنایی فراوانی در یمن به جای گذاشته است تصریح کرد: مردم یمن بیش از ۲۰ روز است که یک شب را آرام نخوابیده‌اند و وحشت و تاریکی و صدای غرش هواپیما‌ها را تجربه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دور نمای این جنگ برای همه روشن است ادامه داد: دور نمای این تجاوز خسارت، جنایت، نسل کشی، افزایش هزینه‌ها برای عاملان جنگ و به خاک مالیده شدن بینی آل سعود خواهد بود.

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه آل سعود در بد باتلاقی گرفتار شده است ادامه داد: این در حالیست که عربستان به عنوان خادم الحرمین و چشم و چراغ برخی ملتهای مسلمان در گذشته مطرح بود و امروز جنایت نسل کشی را در میان مسلمانان دنبال می‌کند و تفرقه بین مسلمانان را تشدید، بیمارستان‌ها را بمباران و زنان و کودکان مظلوم را به خاک و خون می‌کشد.

آیت الله میر عمادی تصریح کرد: این امر جای تاسف دارد و به طور حتم خون ملتهای مظلوم دامن آل سعود را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آل سعود خیال می‌کرد که مردم یمن تسلیم می‌شوند اما در این مدت مردم این کشور چند کار اساسی را انجام دادند افزود: ایجاد همگرایی امنیتی گسترده و جلوگیری از هرج و مرج داخلی، افزایش توان داخلی خود، بسیج عمومی مردم در برابر تجاوز زمینی آل سعود و حتی رسیدن به خاک عربستان از جمله این اقدامات بوده که به واقع کار بسیار بزرگی از سوی مردم محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد که مردم یمن با وحدت و اتحاد آل سعود را از رسیدن به اهدافش ناکام می‌گذارند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در روایات، منابع و کتب از آل سعود به عنوان شاخ شیطان یاد شده است ادامه داد: مطمئن باشید که مردم یمن شاخ شیطان را خواهند شکست.

وی بیان داشت: آل سعود نفت که سرمایه مسلمانان است را به دلار و بمب تبدیل می‌کند و بر سر مردم مظلوم یمن می‌ریزد به طوریکه جنایت و خیانت آل سعود روی تمام جنایتکاران را سفید کرده است.

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه ما باید در ماه رجب برای مردم یمن دعا کنیم و از خداوند بخواهیم که مسلمانان را یاری کند بیان داشت: مردم یمن چشم امیدشان به ملت ایران است و باید ما برای این ملت مسلمان دعا کنیم تا به کمک خداوند پیروز شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز