خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت محقق شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۹۹۹

وزیر کشور با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی ازسوی رهبر معظم انقلاب ، گفت: باید همدلی و همزبانی میان دولت و ملت محقق شود.

به گزارش ایلنا از قم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر جمعه در جلسه هفتگی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن ارائه گزارشی، به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی در اولین روز فروردین امسال اشاره کرد و افزود: نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی، با توجه به شرایطی که در پیش رو داریم بسیار دقیق و کارشناسی بود.

وی همچنین مسائل گوناگون از جمله انتخابات پیش رو و شور و نشاطی که در این زمینه به وجود خواهد آمد، وضعیت اقتصادی، بحث کم آبی و خشکسالی در بعضی از استانهای کشور، توافق هسته ای و نتیجه ای که حاصل خواهد شد، تحولات منطقه بخصوص تحولات کشور یمن و دیگر کشورهای منطقه را از شرایط حساس کشور در امسال برشمرد.

در ادامه این جلسه، مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گزارش مبسوطی از وضعیت اجتماعی در حوزه های مختلف به جلسه جامعه ارائه کرد؛ سپس وزیر کشور ضمن توضیحاتی در این زمینه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه گذشته که در سال قبل برگزار شده بود، پاسخ داد.

این جلسه به ریاست آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و با حضور دیگر اعضای این جامعه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز