خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان خبر داد:

اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۰۲۲

شهردار لاهیجان از اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح این شهر با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری ایلنا، سعید آگشته با اشاره به این خبراظهار کرد: لاهیجان با پیشینه و شرایط جفرافیایی خاص، دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلفی بوده که با مدیریت درست می‌توان از آن‌ها بهره برداری کرد.

وی با بیان اینکه لاهیجان نیازمند برنامه مدون در حوزه زیر ساختی است، افزود: با توسعه این شهر کیفیت زندگی و سطح رفاه شهروندان ارتقا می‌یابد.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: با اجرای پروژه‌های زیر ساختی شهری در لاهیجان از بار ترافیک در ایام سفر سال نیز کاسته می‌شود.

وی یکی از دغدغه‌های کنونی تیم مدیریت شهری را کمبود بودجه و اعتبار شهرداری‌ها برای انجام پروژه‌های زیر ساختی و کلان عنوان کرد و گفت: برای رفع این مشکل باید از پتانسیل‌های ملی و مشارکت‌های بزرگ حوزه سازندگی بهره گرفت.

آگشته از اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح در لاهیجان خبر داد و اذعان کرد: برای اجرای این پروژه‌های بین تیم مدیریت شهری و شرکت سازنده «انصار» تفاهم نامه همکاری امضا شده است.

به گفته وی، این پروژه‌ها با سرمایه گذاری اولیه شرکت سازندگی مذکورعملیاتی می‌شود که تفاهم نامه و اجرای این دو پروژه زیر ساختی از جمله قدم‌های نخستین مجموعه شهری در حوزه زیر ساخت‌های کلان شهری لاهیجان در سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز