خبرگزاری کار ایران

با هدف مقابله با بیماری‌های سرطانی؛

طرح سپرده «حس زندگی» در گیلان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۰۴۲

طرح سپرده «حس زندگی» با مشارکت بانک آینده و بهزیستی با هدف مقابله با بیماری‌های سرطانی و کمک به بیماران آن در گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مدیر کل بهزیستی گیلان در جریان افتتاح حساب برای طرح سپرده «حس زندگی» در بانک آینده این استان با اشاره به ضرورت این کار اظهار کرد: رویکرد خیرخواهانه و عام المنفعه همه بنگاه‌ها و نهادهای اقتصادی امری مهم تلقی می‌شود.

حسین نحوی‌نژاد افزود: مشارکت‌های مردمی نقش مهمی را در پیشبرد اهداف حمایتی با توجه به محرومیت‌ها و مشکلات بیماران و افراد ناتوان ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی از نهادهای مهم حمایتی دولت محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: این سازمان به افراد معلول و محروم جامعه در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یاری می‌رساند.

این مسئول با تاکید برهمکاری بانک آینده با سازمان بهزیستی در زمینه امور عام المنفعه به ویژه حمایت از نیازمندان و محرومان متذکر شد: تعاون و همکاری از بسیاری مشکلات مربوطه کنونی می‌کاهد.

مدیر بازاریابی بانک آینده گیلان نیز در جریان این مراسم اظهار کرد: «حس زندگی» یکی از طرح ابتکاری بانک آینده با نیّت خیرخواهانه و عام المنفعه است.

خان بیگی تصریح کرد: نخستین کنگره بین‌المللی سرطان‌ دستگاه گوارش از سوی بانک آینده با عنوان طرح سپرده «حس زندگی» ارائه شده که این طرح هم اکنون در سطح شعب گیلان به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه سپرده حس زندگی، یک سپرده کوتاه‌مدت با سود روزشمار است، ادامه داد: بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی علاوه بر پرداخت ۱۰ درصد سود به مشتری به معادل همین مقدار یعنی ۱۰درصد سود را هم در حمایت از مبارزه با سرطان به حساب موسسه‌های خیریه واریز می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز