خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای توان و نیروی قدرتمندی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۰۷۹

استاندار گیلان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده که دارای توان و نیروی کارآمد، پر افتخار و قدرتمندی است و آمادگی انجام هر مأموریتی را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد علی نجفی امروز در مراسم رژه روزارتش جمهوری اسلامی در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: فرار نظامیان از پادگان‌ها، هم صدایی با مردم در راهپیمایی‌ها، سرپیچی از دستور فرماندهان طاغوتی و... از نتایج ارزنده برخورد حکیمانه امام راحل با ارتش بود.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی نیز حمایت امام خمینی (ره) ادامه داشت تا اینکه به نامگذاری روزی به نام «ارتش» منجر شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای به بهانه‌های واهی، شروع به کار تبلیغاتی علیه ارتش کرده و فریاد انحلال ارتش را سر می‌دادند، یادآور شد: امام خمینی (ره) در برابر تلاش‌های این افراد برای انحلال ارتش بر لزوم حمایت از ارتش تأکید داشت.

وی اضافه کرد: امام راحل ضمن نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام ارتش، در پیامی تاریخی اعلام کردند «ارتش در این روز در شهرهای بزرگ به رژه بپردازد و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران اعلام کند».

نجفی با تاکید بر اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران آنچه در توان داشت برای مقابله با تجاوز و کسب پیروزی و افتخار به صحنه آورد، ادامه داد: ارتش همواره نشان داد که دارای توان و نیروی کارآمد، پر افتخار و قدرتمندی است و آمادگی انجام هر مأموریتی را دارد.

وی، تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید در راه حفاظت از کیان کشور را از جمله مشخصه‌های حضور و ایثار همیشگی نیروهای ارتش عنوان کرد.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: ایمان، اعتقاد، معنویت، ارتباط صادقانه میان مردم و مسئولان، همدلی و هم‌زبانی در میان همه نیروهای مسلح ایثارگر و اطاعت از فرامین حکیمانه رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا از دیگر شاخص‌های بر‌تر نیروهای مسلح کشور است.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از رئیس جمهوری در سفر به گیلان گفت: مردم گیلان با حضور به یادماندنی در سفر رئیس جمهور به این استان ثابت کردند در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» در کنار دولتمردان و خادمان مردم ایستاده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز