خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان دورود خبر داد

دستگیری 21 نفر متخلف در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۱۷۹

فرمانده انتظامی شهرستان دورود از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری 14 نفر توزیع‌کننده مواد افیونی، سارق و تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از دورود، هدایت‌الله حسنوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دورود، اظهار داشت: مأموران انتظامی در قالب گروه‌های عملیاتی و اطلاعاتی در جهت اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم‌خیز با رویکرد برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر و سارقان در سطح شهرستان دورود اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده‌ای را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه طرح‌های پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی علاوه بر تأثیرگذاری بر کاهش جرائم، بار روانی مثبتی در سطح جامعه ایجاد می‌کند، افزود: در نتیجه بررسی‌های انجام شده و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات به دست آمده تعدادی از منازل و پاتوق تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر و همچنین مخفیگاه چهار نفر متهم تحت تعقیب شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و تشکیل اکیپ‌های عملیاتی محل‌های از قبل شناسایی شده مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: در اجرای این طرح تعداد دو نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر که مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین از آنان کشف شد که در ادامه این طرح تعداد چهار نفر سارق و یک نفر سارق سیم برق در حین سرقت دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

حسنوند گفت: تعداد چهار نفر متهم تحت تعقیب به همراه 11 نفر معتاد دیگر در یکی در از محلات جرم خیز شهرستان دورود دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز