خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

اولین جشنواره هفته طنز و لبخند همزمان با دهه ولایت در زنجان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۶۲۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اولین جشنواره هفته طنز و لبخند همزمان با دهه ولایت به مدت یک هفته با حضور هنرمندان در استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز (۳۱ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وحدت و همدلی رمز پیروزی انقلاب اسلامی در تمام برهه‌ها بود و همین مساله موجب نامگذاری امسال به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی رهبری شد.

وی به سیاست‌های این اداره در سال جاری اشاره کرد و افزود: کمک به ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه از طریق برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح اولین سیاست این اداره است.

این مقام مسئول کمک جدی به توسعه موسسات فرهنگی و قرآنی را مورد تاکید قرار داد و افزود: حمایت از تشکل‌های فرهنگی و هنری و تقویت آن‌ها از دیگر سیاست‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است.

به گفته مقدم، در تلاش هستیم تا امسال از ظرفیت موسسات فرهنگی و قرآنی استان به خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به برگزاری دوره‌های آموزشی در مقطع تخصصی در استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته دوره مقدماتی آموزش خبرنگارانی در استان برگزار شد که امسال علاوه بر برگزاری این دوره، دوره تخصصی خبرنگاری نیز برگزار خواهد شد.

وی به بهره‌مندی از حضور بزرگان فرهنگ و هنر و تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری استان نیز اشاره کرد و افزود: اکران فیلم‌های سینمایی با حضور کارگردان مطرح کشور در برنامه کاری قرار دارد.

این مقام مسئول به افزایش تعداد کارگروه‌های تخصصی فرهنگ و هنر به ۱۴ مورد اشاره کرد و افزود: این کارگروه‌ها در راستای بهره‌مندی از نقطه نظرات صاحبان فرهنگ و هنرتشکیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به برنامه‌های این مجموعه در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: نشست استان‌شناسی با حضور شخصیت‌های برجسته فرهنگی و هنری استان در نمایشگاه کتاب تهران در (۲۲ اردیبهشت) امسال برگزار می‌شود.

مقدم به برگزاری اولین جشنواره هفته طنز و لبخند استان زنجان در هفته ولایت اشاره کرد و افزود: امسال اولین جشنواره مطبوعات استان زنجان همزمان با نمایشگاه ناشران کتاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت نیز قبل از ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، یادآور شد: هنرستان هنرهای زیبای زنجان نیز امسال پذیرای علاقمندان در ۶ رشته نقاشی، گرافیک، موسیقی، انیمیشن، تئا‌تر و سینما می‌باشد.

وی از کلنگ زنی تالار شهر زنجان در ۱۱ هزار مترمربع در زنجان خبر داد و افزود: سالن تخصصی تئا‌تر فرهنگسرای امام زنجان نیز به دلیل برخی مشکلات در طراحی نقشه هنوز نهایی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز