خبرگزاری کار ایران

از سوی وکلای خیر صورت گرفت؛

ارائه معاضدت حقوقی رایگان ۶۳۰ میلیون ریالی به مددجویان کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۸۲۲

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از ارائه معاضدت حقوقی رایگان ۶۳۰ میلیون ریالی به مددجویان کرمانشاهی از سوی وکلای خیر خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه، سیامک پاکرو از ارائه معاضدت حقوقی رایگان ۶۳۰ میلیون ریالی به مددجویان کرمانشاهی توسط وکلای خیر خبر داد.

به گفته وی، ۱۱۹ وکیل نیکوکار در استان کرمانشاه زیر نظر مرکز مشاوران حقوقی قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری فعالیت می‌کنند و با کمیته امداد همکاری و تعامل دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه اضافه کرد: این وکلا در تمامی پرونده‌های ارجاعی مددجویان به‌صورت رایگان قبول وکالت کرده و برای ارائه معاضدت قضایی به مددجویان از دریافت حق‌الوکاله صرف‌نظر کرده‌اند.

پاکرو با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱۶ پرونده حقوقی و کیفری از سوی مددجویان مورد حمایت استان کرمانشاه طرح دعوا شده است، یادآور شد: از این تعداد ۸۱ پرونده مددجو برای معاضدت حقوقی و قضایی رایگان به وکلای نیکوکار در استان کرمانشاه معرفی شده‌اند.

این مسئول گفت: مابقی این پرونده‌های حقوقی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان از سوی کار‌شناسان حقوقی و وکلای کمیته امداد پیگیری و اقدام شده است.

وی همچنین به ارائه مشاوره‌های حقوقی به مددجویان مورد حمایت اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته ۱۳۷ مشاوره حقوقی و قضایی از سوی کار‌شناسان حقوقی کمیته امداد به مددجویان مورد حمایت در استان کرمانشاه ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه تاکید کرد: ارائه مشاوره‌ها و رسیدگی به پرونده‌های کیفری و حقوقی تنها بخشی از فعالیت‌های واحد حقوقی کمیته امداد به‌شمار می‌رود.

پاکرو یادآور شد: تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه دفاعیه، شرکت در جلسات رسیدگی، پیگیری امور در مراجع قضایی و... از سایر خدمات حقوقی کمیته امداد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز