خبرگزاری کار ایران

در اولین روز از هفته سلامت، با شعار از مزرعه تا سفره:

زنگ سلامت در کرج، نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۹۶۶

روز سه شنبه در آیینی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و مدیرکل آموزش و پرورش این استان، زنگ سلامت در کرج نواخته شد.

به گزارش ایلنا در کرج، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز دراین مراسم با بیان این که خود مراقبتی علاوه بر حفظ سلامتی افراد، از شیوع بیماری ها در خانواده و اجتماع پیشگیری می کند بی تحرکی را از عوامل مهم چاقی و شیوع بیماری های مختلف در سطح جهان و کشور عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز نیز دراین مراسم با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش بهبود کیفی سلامت و زندگی دانش آموزان است خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش برای تحقق سلامت مسوولیت هایی دارد که ازجمله آن آموزش بهداشت فردی درحوزه اجتماعی است .

وی در پایان، تدوین کتب آموزشی و بهداشتی درسی و همچنین فعالیت های بهداشتی درون مدرسه ای  را در راستای پیشگیری و کاهش سوانح وحوادث دربین دانش آموزان را از اولویت های مهم آموزش و پرورش برشمرد.  

 همچنین حمید درفشی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در این مراسم، از آغاز اجرای طرح خدمات بهداشتی درمانی برای یک میلیون و 100 هزار نفر از قشرهای آسیب پذیر و حاشیه نشین استان البرز،همزمان با هفته سلامت با حضور وزیر بهداشت در هفتم اردیبهشت ماه جاری خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز