خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیرعامل منطقه آزاد کیش:

برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری درگرو تهیه سند راهبردی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۱۲۱

مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: درکنار فعالیت‌های گردشگری، تهیه سند راهبردی در توسعه گردشگری باید به عنوان یک اولویت بررسی و تدوین و براساس این سند برای جامعه هدف برنامه‌ریزی شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، رسول کشت‌پور، در جلسه بررسی تقویم گردشگری٫ فرهنگی٫ اجتماعی و هنری شش ماه اول جزیره کیش که با هدف ارتقای برنامه‌ها برگزار شد؛ افزود: تاکنون برنامه‌های خوبی در کیش اجرا شده که برخی از آن‌ها مانند جشنواره رالی تور به برندهای گردشگری کیش تبدیل شده‌اند.

کشت‌پور گفت: وجود امکانات خوب ورزشی درکنار برنامه ریزی هدفمند نیز باعث شده است درحوزه ورزش اقدامات خوبی انجام شود و درسال ۹۳ شاهد برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی بودیم.

مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری نمایشگاه‌ها وهمایش‌ها را به عنوان شاخه دیگری از گردشگری کیش دانست وتاکید کرد: تهیه تقویم راهبردی توسعه گردشگری باید به عنوان محور تدوین سند راهبردی و یکی از برنامه‌های اصلی گردشگری درسال جاری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: هم پوشانی وبرنامه ریزی براساس تحقیق وپژوهش باید مبنای برنامه ریزی‌های فرهنگی٫ هنری واجتماعی باشد به همین منظور با بهره گیری از حضور مشاوران وایده‌های خلاق به تنوع ونوآوری برنامه‌ها توجه شود.

کشت‌پوردرادامه از اطلاع رسانی وتبلیغات به عنوان بازوی کارآمد دراجرای بهتر برنامه‌ها یاد کرد و درخصوص تشکیل کمیته اطلاع رسانی وتبلیغات دستور اقدام داد.

وی از مسوولان بخش‌های مختلف خواست با اجرای امور براساس نظام مشارکت ضمن ارتقاء فعالیت‌ها درهردوره برگزاری٫ تمهیدات رفاهی را برای ساکنان وگردشگران در همه جوانب‌ها مدنظرقراردهند.

درپایان این جلسه وپس از اعلام گزارش از سوی معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش٫ مقررشد تقویم گردشگری٫ فرهنگی٫ اجتماعی وهنری کیش اعلام٫ تصویب واجرایی شود.

این جلسه با حضور مشاورعالی مدیرعامل سازمان٫ معاونان ومدیران گردشگری وفرهنگی٫ اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش٫ رییس اداره امورزنان٫ نمایندگان روابط عمومی واموربین الملل ومدیرکل صداوسیمای کیش در منطقه آزاد کیش برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز