خبرگزاری کار ایران

زهرا آراسته خبر داد:

همایش شیخ اجل سعدی شیرازی با حضور دکتر بهرامیان در لامرد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۱۵۲

دبیر همایش بزرگداشت سعدی شیرازی، از برگزاری همایش بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی با حضور دکتر بهرامیان در روز پنج شنبه، سوم اردیبهشت در لامرد خبرداد.

به گزارش ایلنا، زهرا آراسته،: در این همایش دکتر محمد حسین بهرامیان، نویسنده، منتقد و شاعر (خالق شعر مشهور سارا سلام) پیرامون شعر و اندیشهٔ سعدی به سخرانی و شعرخوانی خواهد پرداخت.

آراسته درخصوص برنامه‌های این همایش اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این همایش، سعدی خوانی توسط ادیبان شهرستان، اجرای موسیقی (گروه دف نوازی و ساز و آواز) و تیا‌تر است. تیا‌تر این همایش اقتباسی طنز و یکی از حکایت‌های گلستان به نام (جدال مدعی با سعدی) است که به کارگردانی قاسم صادقی به اجرا درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه از تمامی مردم فرهنگی و ادبی لامرد دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت نمایند افزود: از آنجاییکه شب‌های شعر و نقد روشنا در یک سال و نیم اخیر بی‌وقفه در هر ماه برگزار گردیده است و این بار هدف خود را بر روی برنامه‌های دیگری از جمله معرفی و بزرگداشت مفاخر ادب پارسی (کلاسیک و معاصر) متمرکز کرده‌ایم.

این فعال فرهنگی و اجتماعی در لامرد معتقد است که فرهنگ و ادبیات پارسی را از کنج‌های دنج اختصاصی به میان مردم شهر بیاوریم و امید که بتوانیم در این راه با تلفیق ادبیات با سایر هنر‌ها از جمله موسیقی، تیا‌تر، هنرهای تجسمی و... بستر مناسبی را برای همکاری فعالان فرهنگی به وجود آوریم.

این همایش فرهنگی – ادبی، فردا شب (پنجشنبه – ۳ اردیبهشت) توسط انجمن ادبی روشنا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر لامرد در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز