خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ایران تایر:

کارخانه لاستیک‌سازی در منطقه ویژه اسلام‌آبادغرب ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۴۵۱

مدیرعامل شرکت ایران تایر گفت: به زودی کارخانه لاستیک سازی ایران تایر در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب ساخته خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی زاگرس، امیر صادقی گفت: به زودی کارخانه لاستیک سازی ایران تایر در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب ساخته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ایران تایر افزود: زمین طرح لاستیک سازی در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد(زاگرس) به مساحت ۵۰ هکتار در نظر گرفته شده و مقدمات تامین آب، برق و گاز طرح در دست اجراست.

وی با بیان اینکه طرح اولیه به سازمان صنعت معدن و تجارت استان تقدیم شده و منتظر اخذ مجوزهای لازم هستیم، افزود: با صندوق توسعه ملی نیز هماهنگی‌ها را انجام داده‌ایم تا به محض رفع تحریمها با شرکت‌های بین المللی وارد مذاکره شویم و تجهیزات و دانش فنی روز دنیا را در این کارخانه راه اندازی کنیم .

صادقی گفت: در فاز اول کارخانه ۵۰ هزار تن تایرهای بایاس و رادیال سواری و تری‌آل استیل کامیونی تولید خواهد شد و  در مرحله اول حدود یک هزار به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد و در مرحله بعد با افزایش ۲۰ تا ۳۰ هزار تنی ظرفیت اشتغال مستقیم طرح به 1500 نفر خواهد رسید .

مدیرعامل شرکت ایران تایر گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان با همکاری شرکت ایران تایر و مشارکت شرکت پایا گستر سینا  اجرایی خواهد شد و با توجه به آورده ۱۵ تا ۲۰ درصدی، دانش فنی و نیروهای متخصص برای راه اندازی  به جذب تسهیلات استانی و کشوری و حمایت مدیران استان نیازمندیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز