خبرگزاری کار ایران

در آستانه آغاز هفته کارگر انجام شد؛

تجدید میثاق کارگران قم با آرمان های والای شهدا + تصاویر

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۴۸۹

کارگران قم، در اولین برنامه هفته کارگر، با غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان میهن ادای احترام کردند.

در آستانه فرارسیدن روز جهانی کارگر، جمعی از کارگران استان قم با عطرافشانی گلزار شهداء، با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی کارگر، جمعی از کارگران مرد و زن استان قم به همراه اعضا ی ستاد گرامیداشت هفته کارگر این استان، با حضور بر سر مزار شهدای مدفون در بهشت معصومه(س) شهر قم، به مقام شامخ شهیدان والا مقام، ادای احترام کردند.

کارگران استان قم، همچنین بر سر مزار شهدای کارگری، شهدای گمنام و همچنین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که در گلزار شهداء بهشت معصومه(س) قم مدفون هستند، حاضر شده و با غبار روبی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، عشق و ارادت خود را به آرمان های والای آنان نشان دادند.

قبل از شروع مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا توسط کارگران، مراسمی در حسینیه شهدای گمنام بهشت معصومه(س) قم و با سخنرانی سرهنگ بابایی رئیس سازمان بسیج کارگری استان قم برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان قم در این مراسم با تبریک روز جهانی کارگر به همه کارگران ایران اسلامی، اظهار داشت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، سال «دولت و ملت - همدلی و همزبانی» نامگذاری شده، همه ما و به ویژه کارگران، با جدیت در کار خود، در راه پیشرفت کشور و شعار همدلی با دولت، گام بر داریم.

سرهنگ بابایی خاطرنشان کرد: انشاالله همه ما قدر نعمت های مختلف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نعمت امنیتی که به برکت مجاهدت های شهدای والا مقام امروز بر ایران حکفرماست را بدانیم و در راه تقویت آن بکوشیم.

«عباس شیری مهوار» رئیس انجمن سنگ کاران و کاشی کاران استان قم نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایلنا گفت: هر ساله در آستانه فرارسیدن هفته کارگر، اولین برنامه خود را به تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا اختصاص می دهیم چرا که ما به عنوان جامعه کارگری استان قم بر این باوریم که هرچه داریم از شهدا و از خود گذشتگی آنان است.

خاطرنشان می شود، پس از مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا که توسط کارگران صورت گرفت، پیکر پنج شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) که به تازگی از سوریه بازگردانده شده است، توسط کارگران تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) قم به خاک سپرده شد.

در ادامه تصاویر مجتبی رشیدی را از مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا توسط کارگران استان قم، مشاهده کنید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز