خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی مازندران:

تامین اجتماعی،اعتبار دفترچه‌های بیمه کارگران ساختمانی را تمدید نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۵۷۰

مسئول کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی مازندران گفت: امسال، تامین اجتماعی با بهانه تراشی‌های مختلف از تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه کارگران ساختمانی خودداری کرد.

به گزارش ایلنا، سید هادی ساداتی، ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سال ۹۳ تا کنون، از بیمه کارگران ساختمانی و اعمال سهمیه ممانعت کرده است، افزود: در سال‌های گذشته بخشی از بیمه کارگران ساختمانی از طریق صدور پروانه ساختمانی تامین می‌شد.

وی، تصریح کرد: ناهماهنگی بین دو سازمان فنی و حرفه‌ای و تامین اجتماعی باعث بوجود آمدن این مشکل شده است که منجر به بیمه نشدن کارگران ساختمانی شده است.

ساداتی به قطع شدن بیمه خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: امروز شاهد هستیم بیمه خبرنگاران که صدای رسای ملت هستند نیز کارگران ساختمانی قطع می‌شود و باید به شدت پیگیر این موضوع باشیم.

مسئول انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی مازندران تصریح کرد: طی سال گذشته با همکاری سازمان نظام مهندسی، بخش بازرسی اداره کار و سازمان فنی و حرفه‌ای، تا پایان سال بیش از ۵۷ هزار نفر ساعت آموزش ایمنی برای ۷ هزار و ۴۰۰ کارگر ساختمانی برگزار شد و طبق آمار غیر رسمی باعث کاهش ۴۰ درصدی در حوارث حین کار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز