خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی موزه دفاع مقدس ۸۰ درصد پیشرفت داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۶۷۰

شهردار منطقه دو تبریز گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات اجرائی موزه دفاع مقدس پارک شمیم پایداری از مرز ۸۰ درصدی گذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، عباس عادلی شهیر امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: عملیات اجرائی ساختمان موزه دفاع مقدس در ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا در ارتفاعات پارک شمیم پایداری با صرف اعتباری نزدیک به ۷۰ میلیارد ریال با رشد فیزیکی ۸۰ درصدی با جدیت تمام در حال اجراست.

شهردار منطقه دو تبریز با عنوان اینکه این پروژه در ۵ طبقه در حال احداث است تصریح کرد: احداث کتابخانه و موزه دفاع مقدس به شکل ۸ وجهی برگرفته از معماری اسلامی، بعنوان یکی از بی‌نظیر‌ترین پروژه‌های کشور محسوب می‌شود.

عادلی شهیر با اشاره به اینکه در طراحی محوطه مرکزی این موزه رواق‌هایی با نمای شیشه‌ای بصورت یک نمایشگاه دائمی بکار گرفته می‌شود تاکید کرد: ورودی این موزه به مقبره ۱۲ شهید گمنام مزین و اطراف آن به نور‌پردازی ویژه‌ای به همراه آبنما به اجرا در خواهد آمد.

شهردار منطقه دو تبریز در خصوص سایر امکاناتی که برای تکمیل و تجهیز پارک موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است اظهار داشت: یک باب پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰دستگاه خودرو، سالن اجتماعات ۴۸۰ نفره، رواق‌های حکاکی شده با آیات قرآنی به همراه مفاهیم دفاع مقدس جهت استفاده در نمای ساختمان موزه، دو آبنما، احداث سردرب ورودی از طرف خیابان استاد معین، مسیر ویژه معلولین و جانبازان برای دسترسی آسان به ساختمان موزه از سایر امکاناتی است که برای تجهیز موزه دفاع مقدس ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز