خبرگزاری کار ایران

۷۸۴ دعا به دبیرخانه جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا ارسال شد

نخستین دعای جشنواره دست‌های کوچک دعا چه بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۶۸۵

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از دریافت نخستین دعا توسط دبیرخانه جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا خبر داد و گفت: ۷۸۴ دعا به دبیرخانه جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، حسن میلانی اظهار داشت: نخستین دعا دوم اردیبهشت ماه سال‌جاری اثر علی فرجی به دبیرخانه دائمی نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا رسید.

وی افزود: علی فرجی در دل نوشته خود از خداوند خواسته است در قبال گرفتن جانش پای چپ مادرش را شفا دهد و نیز نوشته است که خدایا از تو می‌خواهم چشم‌هایم را خوب کنی تا بتوانم بدون عینک ببینم.

میلانی با بیان اینکه تا کنون ۷۸۴ مورد دعا به دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا رسیده است، اظهار داشت: دعا برای ظهور امام عصر (عج) یکی از اساسی‌ترین دعا‌ها در طول دوره‌های پیشین این جشنواره بوده و در دعاهای رسیده به جشنواره سال ۹۴ نیز تعداد زیادی به ظهور امام عصر (عج) اختصاص دارد.

وی گفت: مفاهیمی چون صلح‌طلبی، امنیت، خانواده دوستی و توجه به مشکلات همنوعان از دیگر مسائل مورد توجه کودکان در ادعیه دوره‌های گذشته این جشنواره بوده است.

وی با اشاره به فعالیت دبیرخانه این جشنواره گفت: بیش از ۲۰ هزار پوس‌تر و فراخوان این جشنواره به مدارس ابتدایی، کانون‌های دانش‌آموزی، کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان، آموزش و پرورش نواحی و مناطق، مهدهای کودک و سایر نهادهای فرهنگی ارسال شده است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: مهلت ارسال آثار برای این جشنواره فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری است که بعد از بررسی و داوری آثار در تیر ماه ۹۴، شاهد برگزاری برنامه اختتامیه نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا در مرداد ماه خواهیم بود.

میلانی تصریح کرد: چشم‌انداز ایران در افق ۱۴۰۴ بخش ویژه جشنواره فوق است و کودکان سراسر کشور به عنوان نسل آینده‌ساز ایران اسلامی می‌توانند آرزوهای خود را در قالب دل نوشته و دعا به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

خاطرنشان می‌شود، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در مهلت یاد شده آثار خود را به آدرس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا، ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز