خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان صورت گرفت؛

تقدیر استاندار خوزستان از اصحاب رسانه

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۷۳۱

استاندار خوزستان گفت: از همراهی اصحاب رسانه تشکرمی‌کنم. اگر این همراهی نبود بدون شک توفیقی حاصل نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان،  مقتدایی در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان و معاونین این سازمان با وی که در سالن اجتماعات استاندار برگزارشد طی سخنانی، رسالت مهم رسانه‌ها را روشنگری و هدایت جامعه عنوان کرد و گفت: وظیفه خود می‌دانم که ازهمه خبرنگاران، اصحاب رسانه اعم از خبرگزاری‌ها و پایگاههای اطلاع رسانی و هرکسی که با نام و بی‌نام مقالات ارشادی منتشر و روشنگری می کند، تشکر کنم.

 مقتدایی از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز در تولید هوشمندانه گزارش‌های خبری، برنامه‌های فرهنگی، سرگرمی و غیره قدردانی کرد و گفت: اگر استان خوزستان در دولت تدبیر و امید توفیقاتی داشته دلایل اصلی‌اش همراهی رسانه هاست. این همراهی بدون شک در همه سطوح تاثیرگذار بوده است.

 استاندار خوزستان خواستار ادامه همراهی تمامی رسانه‌ها و کمک فکری آنان به مدیران برای کسب توفیقات بیشتر در عرصه خدمت بی‌منت به مردم شریف خوزستان شد.

 مقتدایی گفت: صدا و سیمای مرکزخوزستان می‌تواند کانون بسیار مهم برای کمک به برنامه‌های توسعه‌ای استان باشد.

 استاندار خوزستان با اشاره به تاسیس سازمان‌های مردم نهاد از جمله مجمع قرانی و نیز مجمع فرهنگ شهروندی درخوزستان گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان می‌تواند روی موضوعات و تولیدات فکری این مجامع، حتی شورای آموزش و پرورش استان خوزستان، برنامه‌های آموزشی تولید و به مردم ارایه دهد که موثر خواهد بود.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این مرکز در سال ۹۳ ارایه داد و گفت: امسال پوشش دیجتیالی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان درسطح ۵ نقطه جدید درخوزستان را در دستور کار داریم که با اجرای آن، ۹۵ درصد مناطق تحت پوشش برنامه ها می‌روند.

 رحیمی از حمایت‌ها و پشتیبانی استاندار خوزستان قدردانی کرد و گفت: صدا و سیمای مرکزخوزستان با این حمایت‌ها، مسایل پشتیبانی خود را حل کرده است.

 وی نسبت به تولید هوشمند محصولات خبری و فرهنگی درسال ۹۴ برای پیشبرد اهداف دولت در خوزستان اعلام آمادگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز