خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

شکوه حضور مردمی در استقبال از رییس جمهور بی‌نظیر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۴۷

استاندار فارس گفت: چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه هیئت دولت تدبیر امید به فارس سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد احمدی، ظهر امروز شنبه پنجم اردیبهشت ماه در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران از روی تعهد همه جانبه نقش خودرا عملیاتی می‌کنند گفت: آینه دروغ نمی‌گوید و هیچ عیبی را پنهان نمی‌کند اما در عین حال فریاد هم نمی‌زند و شلوغ نمی‌کند.

استاندار فارس گفت: اگر کسی از من انتقاد کند نباید با او برخورد شود و باید برای اصلاح تلاش شود.

وی افزود: در آستانه سفر کاروان تدبیر امید به استان فارس تدابیری اندیشیده شده که مردم برای استقبال از هیات ریاست جمهوری نامه به دست نباشند بلکه با شماره تماس ۱۱۱ تمام در خواست‌های آنان ضبط می‌شود و به آن پاسخ داده می‌شود و این طرحی است که در تمام استانهایی که میزبان رییس جمهور بوده‌اند اجرا شده است.

استاندار فارس با بیان این مطلب که شکوه حضور مردمی در استقبال از رییس جمهورقطعا بی‌نظیر خواهد بودگفت: این شکوه به این دلیل است که مردم استان آگاه هستند.

وی با بیان اینکه ما به این حضور معنا دار نیاز داریم زمان سفر کاروان تدبیر امید به استان فارس روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت ماه اعلام کردو سپس افزود: بعد از مورد استقبال قرار گرفتن ریاست جمهوری در فروگاه، دکتر روحانی به سمت حرم حضرت شاهچراغ (ع) می‌روند تا با مردم از نزدیک سخن بگویند.

نماینده دولت تدبیر و امید در استان فارس تصریح کرد: پس از ملاقات مردمی در بعد از ظهر روز چهارشنبه نخبگان و برگزیدگان و روحانیون و همچنین سیاسیون جلسه‌ای با رییس جمهور خواهند داشت و بعد از آن جلسه‌ای با سرمایه گذاران و کارآفرینان و بیان مشکلات صنعت معدن و تجارت گذاشته خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که روز پنجشنبه چهلمین روز در گذشت مادر دکتر روحانی است افزود: رییس جمهور دولت تدبیر و امید ترجیح دادند که در روز پنجشنبه در استان فارس باشند.

احمدی اضافه کرد: در این سفر بزرگ‌ترین مرکز تولید آلومینیم کشور در لامرد در منطقه ویژه اقتصادی فارس با یک ودو دهم میلیارد ریال اعتبار ارزی و همچنین بزرگ‌ترین نیروگاه برق در شهرستان لار کلنگ آن به زمین می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه مشکل زیست محیطی پالایشگاه شیراز در حال حل شدن است گفت: پالایشگاه شیراز نیز آماده کلنگ زنی است.

استاندار فارس افزود: در بخش خصوصی دو پروژه هتل زندیه در شیراز و کارخانه کاشی در آباده را افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در هر دستگاهی ضعف وجود دارد گفت: امید که بتوانیم میزبان خوبی باشیم و با توجه به ظرفیت فارس این سفر، سفر ممتازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز