خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن شهرسازان ایران در گفتگو با ایلنا:

ستون‌های منوریل کرمانشاه مکان مناسب برای استفاده‌های تبلیغاتی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۸۹

عضو انجمن شهرسازان ایران گفت: ستون‌هایی که برای پروژه منوریل در شهر کرمانشاه ساخته شده‌اند می‌توانند به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای امور تبلیغاتی استفاده شوند.

محمدعلی مهری در گفت‌و گو با ایلنا، تاکید کرد: در این مسیر که ستونهای منوریل کرمانشاه قرار گرفته‌اند، بار ترافیکی بسیاری هم از نظر وسایل نقلیه و هم عابران پیاده را به خود اختصاص داده‌اند که این می‌تواند در بحث تبلیغات محیطی مثمر ثمر واقع شود.

این مهندس شهرسازی بین داشت: پس بهتر است که قبل از آغاز به کار منوریل شهر کرمانشاه از این فرصت به دست آمده بهترین بهره‌ها را ببریم و بتوانیم هم در زیباسازی شهرمان تلاش کرده باشیم ونیز درآمدهایی در این حوزه داشته باشیم.

عضو انجمن شهرسازان ایران گفت: اگر بتوانیم بهترین استفاده را از این فرصت به دست آمده را ببریم، بی‌شک از یک سو توانستیم که به این همه بنر و پلاکاردهای پراکنده در سراسر خیابانهای شهر کرمانشاه سروسامانی دهیم و نیز چهره شهر را از این درهم انگیختی نجات دهیم.

مهری تاکید کرد: این چهره فرهنگی ستونهای منوریل فرصتی برای جذب مردم در امر فرهنگ سازی با هدف اجتماعی است که همچنین آموزش شهروندان در توسعه فرآیند شهری و تحقق این اصل و چشم اندازهای مطرح شده از دیگر اهداف آن است.

عضو انجمن شهرسازان ایران اظهار داشت: به علت تعداد زیاد این ستون‌ها، شهرداری می‌تواند تعداد زیادی از آن‌ها را در اختیار شرکتهای تبلیغاتی قرار دهد که این خود نوعی درآمدزایی و نیز زیباسازی شهری محسوب می‌شود که این امر را باید منبع درآمدی ثابت تعریف کرد.

وی در پایان بیان داشت: همچنین می‌توان با کاشت گیاهان و گلهای تزئینی در جوار این ستون‌ها، به زیبایی هر چه بیشتر مسیر حرکتی منوریل کرمانشاه که از شمال به جنوب این شهر می‌باشد، کمک شایانی کرده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز