خبرگزاری کار ایران

در دیدار دبیر خانه کار گر مازندران با نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد؛

انتقاد دریابیگی از افزایش ناچیز حقوق بازنشستگان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۰۳۴

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، از افزایش ناچیز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال 94 بر اساس مصوبه دولت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تبریک هفته کارگر اظهار داشت: کارگران با وجود همه سختی‌هایی که مطرح می‌شود همچنان پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند.

وی، به قانون خصوصی سازی در مازندران اشاره کرد و افزود: با وجود سخنان مقام معظم رهبری که خصوصی سازی شادی و نشاط و تقسیم عادلانه بوجود بیاورد متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای نداده است.

دریابیگی اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی را از دغدغه‌های جامعه کارگری برشمرد و گفت: بخش مهمی از این قانون مربوط به بخش خصوصی سازی است که در مازندران جز فساد، بی‌بندباری و نگرانی برای کارگران استان و خدشه‌دار کردن امنیت شغلی، تا کنون نتیجه‌ای نداشته است.

وی، خاطر نشان کرد: با وجود پیگیری‌های تامین اجتماعی ۹۰ درصد کارگران در مازندران امنیت شغلی ندارند و باید عدالت و بیمه کارگران ساختمانی استمرار پیدا کند.

دریابیگی، با بیان اینکه کارگران حق دارند جمع شوند و صدای حق طلبانه خود را به گوش مسئولین برسانند اظهار داشت: امروز کارگران بیشتر کارخانه‌ها در مازندران مورد چالش قرار گرفتند.

وی، یادآور شد: جامعه کارگری و بازنشستگی مازندران با وجود همه ارادت قلبی که به نظام و رهبری دارند با مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

دبیر خانه کارگر مازندران  گفت: امید می‌رود در سال که با همدلی و هم‌زبانی مزین شده است، حمایت از کار و تولید ایرانی، شکوفایی، قطع وابستگی را بهمراه داشته باشد.

دریابیگی، با بیان اینکه امسال سیاسی است و انتخابات خبرگان رهبری و مجلس را پیش رو داریم اظهار داشت: جامعه کارگری حامی کسی است کسی که از ته دل حامی و طرفدار ولایت فقیه باشد و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشد و حامی تولید کنندگان و کارگران و بازنشستگان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز