خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مدیران باید درد جامعه کارگری را درک کنند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۰۴۶

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مدیران جامعه ما باید درک داشته باشند و درد جامعه کارگری را درک نمایند تا بتوانند راه حلی برای گذر از آن پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در جمعی از کارگران و تشکل‌های کارگری استان مازندران به مناسبت هفته کارگر با بیان اینکه درجهان برای حمایت و ارزش ونهادن به کار و کارگر یک روز به نام این عزیزان نامگذاری شده است اظهار داشت: این به این معنی است که کارگر مانند علم حد و مرز ندارد.

وی افزود: کارگر، پایه دولت است و اگر نباشد تمام بنگاههای اقتصادی و تولیدی از حرکت باز می‌ماند.

طبرسی با بیان اینکه قشر عظیمی از هر جامعه را کارگران تشکیل داده‌اند که در حوزه‌های مختلف مشغولند تصریح کرد: این عزیزان چرخه تولید اقتصاد جامعه بشری هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: مکتب اسلام مکتبی است که بار‌ها و بار‌ها به تکریم کارگر اشاره و حمایت از مستضعفین را مورد تأکید قرار داده است.

وی به فرمایش امام راحل اشاره کرد و گفت: کارگران همکاران خدا هستند و دید ما نسبت به کارگر نباید به چشم ماشین باشد و لذا باید برای کارش ارزش قائل شویم.

طبرسی به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: باید به کار گر ان در دوران بازنشستگی نیز توجه شود زیرا این عزیزان سال‌ها برای نظام خدمت کرده‌اند و بعد از بازنشستگی باید از جهت کارگری و کارافتادگی به آنان توجه شود.

وی به نبود امنیت شغلی و قراردادهای موقت اشاره کرد و افزود: اگر امنیت شغلی وجود نداشته باشد کارگر نگران آینده خود و خانواده است و قرادادهای موقت شایسته کارگران نیست لذا باید امنیت شغلی و اقتصاد مردم را تامین کرد تا مردم آرام باشند و براحتی کار و زندگی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: مدیران جامعه ما باید درک داشته باشند و درد جامعه کارگری را درک نمایند تا بتوانند راه حلی برای گذر از آن پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز