خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون استان اصفهان:

نسخه واحد شورای عالی اشتغال برای همه استان‌ها کارسازنیست

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۹۸

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: شورای عالی اشتغال برای تمام استان‌ها یک نسخه واحد ننویسد، چرا که این‌گونه برنامه‌ها برای همه استان‌ها کارساز نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، غلامعلی قادری؛ عصرامروز در بیست و ششمین جشنواره امتنان از کارگران و کارآفرینان نمونه استان اصفهان، افزود: استان اصفهان با دارا بودن۱۰ درصد جامعه کارگری کشور و دارا بودن جایگاه نخست صنایع بایستی دراصلاح فرآیند‌ها به عنوان یک الگوی نمونه عمل کند.

وی ادامه داد: دولت باید برای اصلاح فرایند‌ها دراصفهان نگاه ویژه‌تری داشته باشد، باید فرآیندهای اضافه را به خاطر رفاه حال مردم حذف کرد، وزارت‌خانه درتامین اعتبار موضوع آموزش به جامعه بزرگ کارگری استان توجه لازم را انجام دهد.

 قادری، با اشاره به اینکه شورای عالی اشتغال برای تمام استان ‌ها یک نسخه واحد ننویسد بلکه به اصفهان نگاه ویژه‌تری شود ادامه داد: این کارگران بوده که با تلاش، کوشش، قناعت و متانت به فرهنگ کار کشور مشروعیت داده و در سال گذشته همدلی و هم‌زبانی در جامعه کارگری مشهود بود.

وی، تاکید کرد: جامعه کارگری و کارآفرینی مانند دهه‌های گذشته نیست، امروزه این حوزه از یک ابتکار و فناوری برخوردار بوده و نیازمند یک جامعه هوشمند است، بنابراین باید با مسائل کارگری، هوشمندانه برخورد کرده و مطالباتشان را هوشمندانه پاسخ داد.

وی، اضافه کرد: سال گذشته نسبت به سال ۹۲ در ثبت نام کارگران نمونه ۲۰ درصد و کارآفرینان نمونه ۳۳ درصد افزایش داشته‌ایم.

مدیرکل تعاون اصفهان تصریح کرد: اصفهان از نظر۹ پارام‌تر به عنوان صنعتی ‌ترین استان کشور و با بیش از ۱۰ درصد جامعه کارگری کشور، کارگری‌ترین استان نیز مطرح است، به همین دلیل کارگران و کارآفرینان این استان، مطالبات متفاوت تری نسبت به بقیه کشور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز