خبرگزاری کار ایران

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران:

حفظ اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم در مازندران است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۲۰۶

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران گفت: کارگران از اصلی‌‎ترین گردانندگان چرخ تولید هستند و خواستار همکاری و همدلی مسئولین با این قشر زحمتکش شد.

به گزارش ایلنا، میرعلی شیرافکن بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار مازندران با بیان اینکه نداشتن امنیت شغلی یکی از دغدغه‌های مهم جامعه کارگری است اظهار داشت: باید بستری مهیا شود تا کارگران مشاغلی که مستمر است را از قراردادی به دائم تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: کارگران از اصلی‌ترین گردانندگان چرخ تولید هستند و خواستار همکاری و همدلی با مسئولین شد.

شیرافکن با بیان اینکه اسلام بعنوان مکتب تعالی بخش، کرامت ویژه‌ای برای کارگران قائل است که با هیچ ارزش مادی برابر نیست تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه بحث امنیت شغلی است و کارگری که امنیت شغلی نداشته باشد نمی‌تواند برای اینده خود و خانواده برنامه‌ریزی کند.

وی اظهار داشت: حفظ اشتغال موجود در مازندران باید در دستور کار قرار گیرد زیرا خیلی از کارگاه‌های ما بیش از چند ماه است که حقوق نگرفتند و قوانین حمایتی که وجود دارد فقط در حد زبان و حرف است.

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران افزود: بیش از ۹۰ درصد از سهام بانک رفاه به کارگران تعلق دارد اما در حال حاضر کارگران از دریافت وام بهره‌ای نمی‌برند و باید بررسی شود چه کسانی این وام‌ها را دریافت می‌کنند.

شیرافکن با بیان اینکه جامعه کارگری با مشکلات زیادی مواجه است تصریح کرد: امیدواریم در دولت تدبیر و امید به جامعه کارگری توجه ویژه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز