خبرگزاری کار ایران

دربیست وششمین جشنواره امتنان از کارگران وکارآفرینان استان اصفهان:

۱۷ کارآفرین و کارگر نمونه شهرستان کاشان مورد تقدیر قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۲۲۲

دربیست وششمین جشنواره امتنان از کارگران و کارآفرینان بر‌تر استان اصفهان،۱۷نفر ازکارآفرینان و کارگران نمونه شهرستان کاشان ازدست فیروزآبادی قائم مقام وزیرتعاون، کارورفاه احتماعی لوح تقدیر دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان دراین مراسم که صبج امروز با حضور فیروزآبادی قائم مقام وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی، سیستانی معاون استاندار اصفهان، مدیران کل کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و تامین اجتماعی و جمعی از تشکلهای کارگری وصنعتی استان اصفهان ومعاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان کاشان در سالن همایش اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان برگزارشد به ترتیب ۳ از نفر کارآفرینان نمونه شهرستان کاشان به نامهای مرتضی پویان مدیرعامل شرکت توزین الکتریک کاشان، اکبر رضوانیان مدیر اقامتگاه بوم گردی خانه نقلی و خانم نرگس رحیم‌زاده از شرکت تکمیل فرش ستارتجلیل شد.

دراین مراسم همچنین ازسه کارآفرین برترکاشانی به نامهای بهرام فتحی، مریم احسان ازیاس کبود، فخرالله آجر کار تولید کننده اسانس ژرانیوم (درصنعت عطر سازی)، علیرضا تقوایی از شرکت فولاد امیرکبیر، سید محمد سیدی از شرکت آب و فاضلاب کاشان و شرکت فولاد امیرکبیر به عنوان واحد نمونه استانی وتعدادی ازفعالان قرآنی و خانه‌های بهداشت کارگری واحد‌های صنعتی کاشان تقدیر شد.

حسن رمضانی معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان کاشان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان گفت: تجلیل از کارآفرینان وکارگران نمونه شهرستان کاشان و استان اصفهان می‌تواند بخشی از مسائل فرهنگی و رفاهی کارگران را پوشش دهد.

وی با اشاره به اینکه کارگران و تلاشگران عرصه تولید در شهرستان کاشان همانطور که نقش تعیین کننده‌ای درپیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس داشتند درحال حاضر نیز با ابتکار، خلاقیت وجدیت در کار وتولید تاثیربه سزایی در توسعه اقتصادی کشور دارند. گفت: امیدواریم شاهد ارتقای بیش از پیش جایگاه و شخصیت این عزیزان در صحنه اجتماع باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز