خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار:

احیای حقوق کارگران از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۳۵۷

فرماندار رودبار گفت: با تداوم برنامه‌های اقتصادی دولت و افزایش رونق اقتصادی و نیز فرصت‌های شغلی با تکیه بر پتانسیل‌های داخلی، گام مهمی در جهت رفع دغدغه‌های کارگران برداشته می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد احمدی در دیدار با ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر این شهرستان با تبریک روز کارگر، اظهار داشت: توسعه، عمران و پیشرفت هر جامعه و کشوری را کار و تلاش و بویژه نبض تپنده آن یعنی کارگران زحمتکش موجب می‌شوند.

وی، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) حیات کشور را مرهون کار و کارگر می‌دانست، افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز به کرّات بر نقش تأثیر گذار و بی بدیل این قشر ساعی تأکید داشته‌اند.

احمدی، مقام کارگر را عظیم و ستودنی دانست و اعلام کرد: امیدوارم دستان پرتوان عزیزانی که پاک‌ترین نان‌ها و روزی‌ها را بر سر سفره‌ها می‌نشانند، چرخهای صنعت وتوسعه ایران عزیز اسلامی را جهت نیل به چشم انداز‌ها واهداف به حرکت در آورد.

فرماندار رودبار، با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید با تاکیدات ریاست جمهوری، برنامه‌های تدوینی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای خروج کشور از رکود اجرا و با تلاش همه این مهم در سال ۹۳ محقق شد، افزود: امسال با تداوم برنامه‌های اقتصادی دولت وافزایش رونق اقتصادی و نیز فرصتهای شغلی با تکیه بر پتانسیلهای داخلی گام مهمی در جهت رفع دغدغه‌های کارگران برداشته می‌شود.

وی، حفظشان و تکریم کارگران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: نتیجه زحمات وتلاشهای این قشر عزیز علاوه بر گردش چرخهای اقتصادی مملکت، استقلال، خوداتکایی وخودکفایی بعنوان بهترین هدیه به کشور است.

احمدی، همچنین به سفر کاروان تدبیر وامید به استان اشاره کرد و گفت: پیگیری احداث مجتمع پتروشیمی گیلان در لوشان، نوید بسیر مناسبی برای تحول چشمگیر منطقه در زمینه شکوفایی اقتصادی، اشتغالزایی مولد و پایدار ونیز جلب وجذب سرمایه هایه گذاریهای بزرگ دیگر است.

فرماندار رودبار، بزرگ‌ترین دغدغه خود را رفع مشکلات و تنگناهای کارگری شهرستان معرفی و خاطرنشان کرد: با همکاری تمامی نهادهای متولی تمام تلاش خود را بکار می‌گیرم تا موانع موجود بر طرف و اشتغال دریافت وحقوق و مطالبات بعضا «معوق کارگران به مسیر عادی خود برگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز