خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان:

تشکل‌های مردم نهاد در چهارچوب اساسنامه فعالیت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۳۸۹

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد باید در چهارچوب اساسنامه خود فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، یونس رنجکش در بازدید سرزده از دفا‌تر سازمان‌های مردم نهاد استان گیلان که به همراه اعضای هیئت نظارت بر این سازمان‌ها در گیلان انجام شد، بر رعایت ضوابط فعالیت‌های اجتماعی در چهارچوب قانون تاکید کرد.

وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید سازمان‌های مردم نهاد را سرمایه‌های اجتماعی خود می‌داند و خواستار فعالیت‌ها در چهارچوب قانون و رعایت ضوابط است.

به گفته دبیر هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد گیلان؛ سازمان‌های مردم نهاد باید بتوانند با مهارت آموزی و حضور پرقدرت در عرصه خدمات اجتماعی، خدمات مطلوب ارائه دهند.

رنجکش افزود: برای حفظ اعتماد عمومی مردم به سازمان‌های مردم نهاد می‌بایست تلاش‌ها در راستای جلوگیری از آغشتگی مرز فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: حضور اعضای هیئت نظارت بر عملکرد سازمان‌های مردم نهاد گیلان در دفا‌تر این تشکل‌ها در حفظ و صیانت از حقوق و حرمت حرکت‌های اجتماعی توسط این سازمان‌ها است و تلاش داریم تا ضمن همراهی با آن‌ها به هر چه بیشتر توانمند شدن آن‌ها کمک کنیم.

رنجکش ضمن تشکر، از مدیران سازمان‌های نهاد خواست تا با برنامه ریزی‌های خود را در سال جاری به اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اعلام تا بر اساس ضوابط بتوان از آن‌ها حمایت کرد.

وی گفت: سازمان‌هایی موفق هستند که برنامه محور باشند.

در این بازدید دفا‌تر سه تشکل سازمان‌های مردم نهاد مورد بازدید و فعالیت‌های آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز