خبرگزاری کار ایران

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار همدان

استفاده از تولیدات داخلی روند اجرای اقتصاد مقاومتی را تسهیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۲۰

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت هفته کار و کارگر با صدور بیانیه‌ای مشترک استفاده از تولیدات داخلی، سرمایه و کار ایرانی را در روند اجرای اقتصاد مقاومتی موثر دانستند.

در بیانیه مشترک آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان که یک نسخه از آن روز دوشنبه به دفتر خبرگزاری ایلنا در همدان ارسال شده، آمده است: استفاده از تولیدات داخلی در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت در اجرای اقتصاد مقاومتی موثر است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تجلی همدلی و هم‌زبانی مردم با فعالان اقتصادی کشور در استفاده از تولیدات داخلی و احترام به سرمایه و کار ایرانی است.

امام جمعه و استاندار همدان در این بیانیه با بیان اینکه کارگران محور توسعه و پیشرفت کشور و استان بوده و نقش اساسی در تولید و نوآوری دارند افزوده‌اند: توسعه به حرکت کارگران وابسته است تا نوید آن ایرانی آباد و شکوه‌مند باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون در دهه چهارم انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران که دهه پیشرفت و عدالت نام گرفته است نقش کارگران در تحقق این مهم بسیار پر رنگ و محوری است.

همچنین در این بیانیه آمده است: آنچه در تمام این موقعیت‌ها ملموس و ویژه است نقش خاص و مهم کارگران در تمام عرصه‌ها است و کارگران ایران اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری علاوه بر انجام صحیح مسوولیت‌های حساس اقتصادی در دفاع از انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی نیز همواره کوشا بوده و حماسه‌ها آفریده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز