خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد از کاندیداهای انتخابات مجلس حمایت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۷۳

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که این دانشگاه در انتخابات مجلس شورای اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حجت الاسلام محمد غفاری امروز دوشنبه در نشستی با دست اندرکاران رسانه‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: ما معتقدیم برای مشارکت حداکثری در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی باید تمام تلاش‌ها صورت گیرد اما تاکید می‌کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

وی افزود: ما شرایط حضور نامزدهای انتخاباتی در دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد برای بیان دیدگاه‌های خود براساس قانون را فراهم می‌کنیم اما فراهم نمودن این شرایط بمعنای حمایت از فرد یا جریان سیاسی خاص نخواهد بود.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان در دور گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بیشترین فعالیت‌ها را برای ابراز عقاید نامزدهای انتخاباتی کرد، خاطرنشان کرد: امسال نیز بنا داریم متولی اصلی فضاسازی فرهنگی در استان باشیم.

غفاری در ادامه به تشریح فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و یادآورشد: برای اولین بار جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج مرکز استان در ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره یکروزه با موضوعات قرآن و اهل بیت، انتظار، دفاع مقدس و موضوعات آزاد در قالب عکاسی، پوس‌تر، نماهنگ، شعر و خوشنویسی برگزار خواهد شد و شرکت برای عمومی بویژه دانشجویان و اساتید دانشگاهی آزاد است.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۴ اردیبهشت ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

غفاری همچنین از برگزاری جشنواره آشپزی و سفره آرایی تخصصی در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بصورت اردویی، می‌دانی و صحرایی خبرداد و گفت: این جشنواره باهدف ایجاد نشاط اجتماعی و شناسایی مهارت‌های دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی سرکشی از آسایشگاه جانبازان، معلولان و سالمندان، حضور در تفرجگاههای حاشیه شهر یاسوج با هدف پاکسازی محیط زیست، برگزاری مسابقات نشاظ بخشی مانند دارت و طناب کشی، پررنگ کردن مسائل هنری بویژه نمایش‌های می‌دانی، اهدای خون بصورت گروهی و نکوداشت یادروز استاد شهید مطهری در ۱۵ اردیبهشت ماه و پرسش و پاسخ دانشجویی را از جمله برنامه‌های فرهنگی اولویت دار دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان در سال ۹۴ برشمرد.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجلیل از مفاخر استانی با اولویت مرحوم «حسین پناهی دژکوه» در دستور کار است.

غفاری افزود: آئین اعتکاف نیز در روزهای ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت ماه امسال ویژه دانشجویان دختر در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار می‌شود.

ضرغام علی بازی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز