خبرگزاری کار ایران

هم زمان با ولادت با سعادت امام جواد(ع):

سومین کرسی تلاوت قرآن در خانه تاریخی طباطبایی‌های کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۷۸۰

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری سومین کرسی تلاوت قرآن در خانه تاریخی طباطبایی‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی نادعلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین کرسی تلاوت قرآن با عنوان محفلی از جنس نور با حضور قاریان و اساتید بین المللی قرآن هم زمان با ولادت با سعادت امام جواد(ع) در عروس خانه‌های ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: کریم منصوری و مهدی غلام نژاد دو قاری بین المللی قرآن با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید بعد از نماز مغرب و عشا روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه آسمان خانه طباطبائی ها را نورانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، اجرای تواشیح، سخنرانی، برگزاری مسابقه حضوری و تجلیل از خادمین قرآنی را از ویژه برنامه‌های این محفل قرآنی برشمرد.

وی هدف از برگزاری این محافل قرآنی را گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی و انس بیشتر با قرآن عنوان کرد.

نادعلی توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرآنی، فراهم ساختن فضای مناسب ترویجی و تبلیغی و ترغیب و تشویق آحاد مردم نسبت به آشنایی و انس هر چه بیشتر با فرهنگ انسان ساز قرآن کریم  را از استراتژهای قرآنی این سازمان ذکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه این محفل قرآنی به عنوان یکی از برنامه های فرهنگی این سازمان مطرح است، افزود: امید است بتوانیم با اشاعه فرهنگ قرآنی جوانان را به این محافل دعوت کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان تصریح کرد: این محفل قرآنی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و دارالقرآن پایگاه بسیج مسلم ابن عقیل(ع) ناحیه مقاومت سپاه کاشان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز