خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته معلم؛

منتخبان فرهنگی کرمانشاه با رییس جمهور دیدار می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۹۷۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جمع زیادی از منتخبان فرهنگی استان کرمانشاه در پانزدهم اردیبهشت ماه جاری با حسن روحانی، ریاست محترم جمهوری دیدار خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 28 هزار معلم در سطح استان کرمانشاه مشغول تدریس هستند.

سلیمان محبی با اشاره به اینکه از این تعداد معلم، بیش از 70 درصد از آنها دارای مدارک عالی هستند، تاکید کرد: این تعداد معلم در 4600 مدرسه در حال تدریس هستند.

وی تعداد کلاسهای این مدارس را بیش از 14 هزار و 400 کلاس درس عنوان کرد و افزود: این تعداد آموزگار وظیفه تعلیم و تربیت بیش از 300 هزار دانش آموز در استان کرمانشاه را بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم، جمع زیادی از منتخبین فرهنگی استان کرمانشاه در پانزدهم اردیبهشت ماه جاری با ریاست جمهوری دیدار خواهند داشت.

محبی در ادامه به برخی از برنامه های بزرگداشت هفته معلم در سطح استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی، تقدیر از معلمان نمونه در سطح مناطق کرمانشاه و... از مهمترین برنامه های گرامیدشت هفته معلم در این استان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز