خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه وشهرسازی:

۳ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۹۹۱

معاون ساخت و نگهداری راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: راه‌های روستایی در حال ساخت در استان کرمانشاه بیش از ۳ هزار و چهارصد کیلومتر است که این رقم نسبت به میانگین کشوری عددی بالا‌تر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، معاون ساخت و نگهداری راه روستایی وزارت راه و شهرسازی صبح چهارشنبه از عملیات اجرایی پروژه راه روستایی «بازان» به «خانم آباد» در شهرستان جوانرود کرمانشاه بازدید به عمل آورد.

سیدحسین میرشفیع در این بازدید با ابراز رضایت از روند اجرایی این پروژه، اظهار داشت: راههای روستایی در حال ساخت در استان کرمانشاه بیش از ۳ هزار و چهارصد کیلومتر است که این رقم نسبت به میانگین کشوری عدد بالاست.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: دولت یازدهم به دنبال این است که از محل اعتبارات استانی و نیز جلب مشارکتهای مردمی پروژه‌های راه و شهرسازی را در سالجاری به پایان برساند.

وی افزود: امیدواریم که این پروژه در روستاهای بالای ۵۰ خانوار به زودی به پایان برسد.

در ادامه این بازدید؛ عبدالله بهادری، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ کیلومتر در استان کرمانشاه راه روستایی داریم که از این میزان، ۳۲۰۰ کیلومتر دارای آسفالت هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه در حال ساخت است، گفت: اعتبار لازم برای اتمام این پروژه‌ها رقمی بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز