خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان :

دانش آموز کاشانی جایزه بین المللی صلح کودکان را دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۰۰۵

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان از کسب جایزه بین المللی صلح کودکان توسط یکی از دانش آموز ان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کاشان حجت الاسلام رضا خرمی، در گفتگو با خبرنگاران گفت: بیست و نهمین مسابقه بین المللی نقاشی صلح کودکان در راستای گسترش فرهنگ صلح‌دوستی و برقراری ارتباط فکری فرهنگی بین کودکان و نوجوانان کشورهای جهان جهت نیل به اهداف صلح طلبانه، تیرماه سال گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت و داوری چهار هزار و ۲۵۶ نقاشی از کودکان ۱۷۸ کشور جهان در این جشنواره افزود: «هدیه دهناری مشکانی» دانش آموز دبستان علوی کاشان به همراه «یاس رستم‌پور کاکرودی» دانش آموز ۸ ساله از تهران موفق به کسب جایزه بر‌تر شهردار هیروشیما و دیپلم افتخار مسابقه شدند.

به گفته وی مفهوم صلح در زندگی روزمره، ارتباطات شهروندی، روابط خانوادگی، دوستی، امید به آینده و غیره موضوع آثار ارسالی این فراخوان هنری جهانی بود که دانش آموزان شهر هیروشیما با ارسال چهار هزار نقاشی در این جشنواره شرکت کردند.

حجت الاسلام رضا خرمی در پایان گفت: شرکت‌کنندگان این مسابقه کودکان گروه سنی ۶ تا ۱۵ سال از سراسر جهان بودند که آثار خود را در قالب تابلوی نقاشی با اندازه ۳۹* ۵۴ سانتی‌م‌تر تهیه کرده بودند.

وی افزود: جایزه این مسابقه در مراسمی که در موزه صلح تهران برگزار می‌شود به نمایندگی از موزه صلح هیروشیما به دو هنرمند ایرانی اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز