خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار و امام جمعه آران وبیدگل :

برگزاری گرامی‌داشت روز معلم درمرکز آموزش عالی آران وبیدگل

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۰۳۳

در آستانه میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) مراسم تجلیل از مقام معلم واستاد با حضورامام جمعه، مسئولین ادارات آران وبیدگل، اساتید و کارکنان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل در این مراسم رضا عظیمی سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی آران و بیدگل ضمن تبریک میلاد با سعادت مولود کعبه امام علی (ع) به تجلیل از مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری پرداخت.

وی در ادامه به اهداف و رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی بعنوان دانشگاه نسل سوم اشاره کرد واظهار داشت: دانشگاههای نسل اول، آموزش محور بودند و دانشگاههای نسل دوم علاوه بر آموزش؛ به نیازهای پژوهشی پی برده‌اند و تحقیقات را نیز مورد توجه قرار دادند و به سمت و سوی نسل سوم بعنوان دانشگاههای کار آفرین و ارزش آفرین رسالت تربیت نیروی کار آفرین را بر عهده دارند تا فارغ التحصیلان این دانشگاه‌ها بتوانند با کسب مهارتهای کار آفرینی در نظام آموزش عالی قابلیت ایجاد کسب و کار اقتصادی را بیابند.

عظیمی با اشاره به توسعه عمرانی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی آران و بیدگل طی دو سال اخیراً اظهار داشت: خوشیختانه با تلاشهای انجام شده موفق به جذب حدود ۵ میلیارد ریال بودجه عمرانی شدیم تا نیازهای فیزیکی آموزشی و فرهنگی مرکز را مرتفع سازیم.

مهندس عظیمی با ذکر این نکته که ساختمان جدید الاحداث این مرکز به مساحت ۱۵۰۰ مربع شامل نمازخانه، کتابخانه، سالن کنفرانس، سوئیت، مهمانسرا، سالن اجتماعات و فضای ادار ی مرکز در دهه فجر سال ۹۳ و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده بود افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. وی اظهار امیدواری کرد تا با افزایش سرانه آموزشی تعداد ۱۰۰۰ نفر دانشجوی موجود در طی سال آینده به ۱۵۰۰ نفر افزایش دهند.

در ادامه معینی‌نژاد فرماندار شهرستان آران و بیدگل به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک هفته معلم به اساتید مرکز، به اهداف و رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و از زحمات و تلاشهای سرپرست، کارکنان و اساتید مرکز تقدیر و تشکر نمود.

سپس آیت اله موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ضمن تاکید بر کاربردی بودن آموزشهای دانشگاه علمی کاربردی از اساتید مرکز بواسطه نقش بسزایی که در زمینه ایجاد خلاقیت دانشجویان و حهارت افزایی آنان دارند تقدیر نمود.

حجت الاسلام موسوی از سرپرست این مرکز بواسطه توسعه فیزیکی و تکمیل و بهره برداری ساختمان جدید الاحداث نیازسنجی یک مرکز دانشگاهی را برآورده سازد تقدیر و تشکر نمود پایان بخش این مراسم، اهداء هدایا و لوح تقدیر به اساتید حاضر در جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز