خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی کاشان درگفتگو با ایلنا:

عدم برخورداری ازمهارتهای شغلی مهم‌ترین مشکل نیروی کار است

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۰۸۴

رئیس اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی شهرستان کاشان عدم برخورداری ازمهارتهای منطبق برنیازبازارکاررا ازمهم‌ترین مشکلات اشتغال درشهرستان کاشان عنوان کرد.

حسن رمضانی، در پنجمین روز ازهفته کارگر درحاشیه بازید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ناجی آباد کاشان در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری ایلنا درکاشان با اعلام این مطلب گفت: برای اولین بار در شهرستان کاشان کمیته نیازسنجی بازار کار را به منظورعرضه وتقاضای نیروی کار تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه تقاضای نیروی کار را دستگاههای اجرایی معین وعرضه نیروی کا ر را با توجه به دانش مهارت فنی برای جذب بازارکار مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای، آموزش و پرورش ودانشگاه‌ها تغذیه می‌کنند. یاد آوری نمود: دراین راستا به مناسبت هفته کارگربازدیدی را ازمرکز آموزش و فنی وحرفه‌ای ناجی آباد کاشان به منظورآشنایی با نوع آموزشهایی که دراین مرکز به کارآموزان داده می‌شود داشتیم.

رئیس اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستان کاشان ازمرکزآموزش فنی و حرفه‌ای ناجی آباد کاشان به عنوان یکی ازمراکز پیشرفته‌ای که با تکنولوژی روزدر رصد بازار کارآموزش‌ها و کارکردهای مثبتی داشته است نام برد واظهارداشت: دراین مرکز شاهد آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مورد نیاز درعرصه صنعت و خدمات با رویکرد بسیار مناسبی به مشاغل خانگی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز