خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان:

۷۰۰ هزار نفر در استان همدان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۰۹۸

۷۰۰ هزار نفر در استان همدان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستندواز خدمات وتعهدات این سازمان دراستان استفاده می‌کنند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان امروز در مراسم هفته کارگر وتجلیل از بازنشستگان پیشکسوت تامین اجتماعی گفت: ازتعداد ۲۲۹ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۳۴هزارنفر خانواده مستمری بگیر در استان همدان خبرداد و گفت: در مجموع ۷۰۰ هزار نفر در استان همدان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستندواز خدمات وتعهدات این سازمان دراستان استفاده می‌کنند.

محمد عسگری با بیان اینکه سازمان تلاش خود براین مبنا گذشته که با وجود تحریم‌ها فشارکمتری برروی کارفرمایان وارد شود تا از میزان بیکاری کاسته شود.

عسگری عنوان کرد: در سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ نفر بیمه بیکاری دریافت کردند که امسال به هزار و پنجاه نفر کاهش یافته است وافزود: این رقم نشان می‌دهد دولت تدبیر و امید تواسته کشور را از حال رکود خارج کند.

وی در ادامه از افزایش حقوق مستمری بگیران از۱۵ تا۱۷ درصد خبرداد و گفت: در سال‌های گذشته افزایش حقوق مستمری بگیران در مرداد یا شهریور پرداخت شده اما امسال در اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

وی در مورد طرح کرامت رضوی بیان کرد: دراین طرح ۲۵ هزار بازنشسته به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد وافزود: سهمیه استان همدان ۲۴۰ نفر می‌باشد که اولین کاروان در اسفندماه سال گذشته و دومین کاروان دراردیبهشت ماه امسال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز