خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران:

نگاه امنیتی به احزاب در دولت روحانی برداشته شده است

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۱۳۵

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: در دولت آقای روحانی نگاه امنیتی که پیش از آن به احزاب و گردهمایی های آنان وجود داشت، برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، غلامحسین کرباسچی، چهارشنبه شب در همایش همدلی و همزبانی؛ کلید سازندگی که در تالار شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به نقش مهم احزاب در جامعه، افزود: احزاب امروز در جامعه ایرانی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و کسی نمی تواند منکر این نقش باشد.

وی تاکید کرد: احزاب در کالبد خود وظایف بسیاری دارند که از آن جمله می تواند به نیکوکردن اخلاق برخی از تندروی ها توسط بعضی از افراد است. یکی دیگر از وظایف احزاب در کشو را باید آرام کردم فضای ملتهب سیاسی عنوان کرد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف در جامعه این است که نقد افراد و اشخاص بر نقد کار گروهی مقدم تر شده است، لذا باید این موضوع به سرعت تغییر پیدا کند تا در فضایی سالم و آرام گفتمانمان را به دور از التهاب انجام دهیم.

کرباسچی گفت: یکی دیگر از ناهنجاری های موجود در کشور دور افتادن نسل جدید با نسل قدیم جامعه است که این امر مورد انتقاد بسیاری از جامعه شناسان و فعالان سیاسی کشور است.

وی با اشاره به اینکه این فاصله بین دو نسل روز به روز بیشتر از گذشته می شود، بیان داشت: لذا احزاب و گروههای سیاسی باید برای از بین بردن این فضای ایجاد شده به صورت تخصصی وارد میدان شوند و این امر را اصلاح نمایند تا از هدر رفتن این نسل جلوگیری شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز