خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد 22 درصد است

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۱۴۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلفات انرژی هم اکنون در این استان ۲۲ درصد و خسارت ریالی آن معادل ۳۳۰ میلیارد ریال است.

داود راهزادی به ایلنا در یاسوج افزود: متاسفانه درصد تلفات انرژی کنونی در کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ درصد که درصد بالایی بوده و می‌بایست تمامی تلاش‌ها برای کاهش این درصد بکار گرفته شود. 

وی با بیان اینکه هم اکنون اقداماتی برای کاهش درصد تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، اظهارداشت: تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل، جمع آوری انشعابات غیرمجاز، تسریع در نصب کنتورهای موردنیاز مشترکان در حوزه‌های مختلف و اجرای نظارت‌های دقیق و بیشتر از مهم‌ترین برنامه‌ها برای کاهش تلفات انرژی در این استان است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش خواهیم نمود تا پایان شش ماهه اول امسال درصد تلفات انرژی در این استان حدود ۱۰ درصد کاهش یابد و البته در این مسیر نیازمند همراهی همگان هستیم. 

راهزادی افزود: همراهی دستگاههای دولتی، شرکت‌های خدماتی، رسانه‌ها و مشترکان خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی با شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد باهدف کاهش درصد تلفات انرژی بسیار ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز