خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

نقش کارگران در توسعه پایدار امری اثرگذار است

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۱۶۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: امروز افتخار بزرگی است که کارگر می‌تواند اقدامات بزرگی انجام دهد و به سمت عزت و اقتدار حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کارگر در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: امروز تنها واژه‌ای که در کشور مظلوم بوده، واژه کارگر است. 

علی بابایی کارنامی با اشاره به جایگاه کارگر در توسعه پایدار و رونق اقتصادی کشور، تصریح کرد: جایگاه کارگران در تمامی عرصه‌ها قابل درخشش بوده است. 

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم تشکل‌های کارگری می‌توانند بهترین مشاور باشند، ادامه داد: امروز افتخار بزرگی است که کارگر می‌تواند اقدامات بزرگی انجام دهد و به سمت عزت و اقتدار حرکت کند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه ۴۰ هزار نفر از کارگران واحدهای تولیدی استان در دو سال گذشته از طریق مزایای سخت و زیان آور بازنشسته شدند، گفت: کارگران نباید در حین فعالیت و دوران بازنشستگی خود دغدغه معیشت داشته باشند. 

بابایی با بیان اینکه کارگران می‌توانند در فعالیت‌های پژوهشی توسعه‌ای استان گام بردارند، خاطر نشان کرد: صیانت از نیروی کار از شروط اصلی فعالیت دولت تدبیر و امید است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه نقش کارگران در توسعه پایدار امری اثرگذار است، افزود: باید فهم درستی از تشکل‌های مدنی در جامعه داشته و اینجایگاه رفیع را در جامعه ارتقا دهیم. 

وی با اعلام اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران را به عنوان مامن و جایگاه گذشته شغلی خود را تقویت می‌کنم، تصریح کرد: در حوزه توجه به ورزش جامعه کارگری، ورزش و پویایی را در واحدهای تولیدی پیگیری کردیم. 

بابایی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بعنوان برند مطلوب واحدهای تولیدی کشور و منطقه نام برد. 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز