خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج کارگری کاشان درگفت‌وگو با ایلنا

فرهنگ سازی درتجلیل کارگران کاشان نیازمند توجه ویژه است

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۳۲۵

مسئول بسیج کارگری کاشان غفلت درفرهنگ سازی در تجلیل از کارگران کاشان طی دوران گدشته را مهم‌ترین مشکل جامعه کارگری این شهرستان عنوان کرد و اظهارداشت: درصورتی که همدلی وهمزبانی بین کارگر وکار فرما زودتراز این در بخش کارگری و صنعتی کاشان اتفاق می‌افتاد خیلی از مشکلات اقتصادی وکارگری فعلی را نداشتیم.

«سرگردحمیدغمخوار» مسئول بسیج کارگری ناحیه مقاومت شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تلاشگران عرصه کار وتولید گفت: براساس فرمایشات امام که کارگران همزمان با حضور درجبهه‌های جنگ درصحنه‌های اقتصادی نیزنقش به سزایی داشتند گفت: به دلیل اینکه حضورکارگران دردوجبهه مهم اقتصادی وجنگ نسبت به سایراقشارجامعه پررنگ تربوده است، لذا باید به هفته کارگرو روزجهانی کارگر به خاطر ایثار، فداکاری وتلاشهای زیاد این عزیزان در عرصه کار و تولید اهمیت ویژه‌ای داده شود. 

مسئول بسیج کارگری کاشان با بیان اینکه اگر کارگران احساس کنند که کار ازخودشان واحساس امنیت شغلی کنند، ضمن اینکه راندمان کاربالاترخواهد رفت، نفع آن به خود وخانواده‌اش خواهدرسید گفت: متاسفانه با توجه به اینکه طی چند سال گذشته به دلیل اینکه درسازندگی قرار گرفتیم رسیدگی به مشکلات کارگری دچار وقفه وعدم توجه بیشترشده است. 

وی به ظرفیت بسیار بالای اقتصادی وکارگری شهرستان کاشان اشاره کرد و اظهارداشت: مسئولین در صورتی که در رسیدگی به مشکلات کارگران تلاش کنند، ضمن اینکه موجب فراهم نمودن دلگرمی آن‌ها خواهند شد از طرفی چرخ اقتصادی کشور نیز به حرکت درخواهد آمد. 

غمخوار با اشاره به اینکه درپشتیبانی ازجنگ کارگران کاشان نقش اول را داشتند. گفت: به واسطه فعال بودن جمعیت ۸ هزار نفری درشرکت‌های نساجی و رسیندگی کاشان دردوران دفاع مقدس کمکهایی که به جبهه‌های جنگ می‌کردند به صورت ویژه بود. 

شایان ذکر است منطقه کاشان دردوران دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ شهید کارگر تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است که تقدیم این تعداد شهید کارگر در نوع خود نسبت به استانهای همجوار بی‌نظیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز