خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه:

۴۰۰ واحد مسکن مهر دهدشت آماده تحویل است

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۰۶

رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد، از آماده بودن ۴۰۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان خبرداد.

علی اصغر تارم در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: ۴۰۰ واحد مسکن مهر دهدشت آماده واگذاری به متقاضیان است اما امکان این واگذاری هم اکنون از سوی اداره راه و شهرسازی کهگیلویه وجود ندارد. 

وی مهم‌ترین دلیل واگذار نشدن این واحد‌ها به متقاضیان را نبود اعتبارات لازم برای محوطه سازی‌ها و خدمات شهری عنوان و اظهارداشت: متاسفانه در چندساله اخیر اعتبار یارانه‌ای برای محوطه سازی و خدمات شهری به واحدهای مسکن مهر دهدشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده نشده است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه افزود: حدود ۲۸ پیمانکار در پروزه مسکن مهر دهدشت فعالیت داشته اما اکنون تنها هشت پیمانکار آن درحال فعالیت هستند. 

تارم افزود: متاسفانه نبود اعتبارات سبب شده که سایر پیمانکاران فعالیتی در این پروژه نداشته باشند و در این بین نیز مشکلاتی داریم. 

وی تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را ۱۵۰ واحد برشمرد و یادآورشد: ۳۶۲ واحد دیگر نیز بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه گفت: استقبال خوبی از خرید واحدهای مسکن مهر دهدشت وجود دارد و البته اگر مشکلات کنونی این واحد‌ها رفع شود مشکلی در زمینه استقرار متقاضیان در این واحد‌ها نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز