خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

کهگیلویه و بویراحمد توان برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۲۶

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: کهگیلویه و بویراحمد اگرچه در برخی زیرساخت‌های ورزشی مشکلاتی دارد اما می‌تواند پایلوتی برای برگزاری برخی مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشد.

غلام محمد زارعی در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه زیرساختی برای برگزاری برخی از مسابقات ورزشی مشکلاتی داشته اما توان پایلوت بودن برای برگزاری برخی دیگر از رشته‌های ورزشی در سطح ملی و بین المللی را نیز دارد. 

وی با تشریح توان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این مسابقات، اظهارداشت: این استان توان برگزاری مسابقاتی از قبیل کوهنوردی، ورزش‌های انفرادی و بومی و سنتی را در سطوح ملی و بین المللی دارد. 

نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: استعداد‌ها و پتانسیل‌های متعددی جوانان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش و در رشته‌های مختلف ورزشی دارند که نیازمند حمایت و توجه دولت یازدهم هستند. 

زارعی افزود: برخی از پروژه‌های ورزشی طی سالهای گذشته در این استان به بهره برداری رسیده و هم اکنون با بهره برداری از پروژه ملی ورزشگاه یاسوج آمادگی میزبانی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات ورزشی دوچندان شده است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های دولت یازدهم در تکمیل و بهره برداری از برخی پروژه‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: تکمیل هتل جنب ورزشگاه یاسوج می‌تواند برای رشد و توسعه ورزش این دیار با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در این استان، راه توسعه و شکوفایی ورزشکاران را فراهم سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز