خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

لزوم ایجاد دیوار حایل در جاده شهرک صنعتی چهل شهید آمل

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۷۹۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ضرورت ایجاد دیوار حائل در جاده دسترسی جدید شهرک صنعتی چهل شهید آمل، به منظور جلوگیری از خسارات حوادث احتمالی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در چهارمین جلسه شورای اداری شرکت که در شهرک صنعتی چهل شهید آمل با حضور معاونان، مدیران و اعضای شرکت خدماتی این شهرک برگزار شد، گفت: باتوجه به اهمیت سیل و طغیان رودخانه هراز و به منظور بررسی موانع و مشکلات شهرک صنعتی چهل شهید و در راستای برنامه‌ریزی و جلوگیری از خسارات بعدی این جلسه تشکیل شده است.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی متولی ایجاد زیرساخت در شهرک است و دستگاه‌های خدمات‌رسان بر اساس ماده ۱۵۸ قانون برنامه پنجم مکلف به ارائه خدمات تا درب واحد تولیدی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران موسوی اظهار داشت: رسالت و دغدغه شرکت شهرک‌های صنعتی بر ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در داخل شهرک است و بیرون شهرک به عهده دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی تصریح کرد: جاده دسترسی جدید شهرک مستلزم ایجاد دیوار حائل است تا در صورت بروز حوادث بعدی، جاده جدید شهرک دچار آسیب و خسارت نشود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: تملک و اجرای زیرساخت و ایجاد دیوار حائل و راه دسترسی شهرک درحال برآورد هزینه است و هزینه‌های پروژه‌های عمرانی در حوزه زیرساخت باید بصورت درست و اصولی انجام گیرد.

وی با اشاره به مشکل مخابرات شرکت صنعتی چهل شهید خاطرنشان کرد: با تأمین اعتبار مورد نیاز، مشکل مخابراتی این شهرک بزودی برطرف می‌شود.

موسوی تأکید کرد: یک کار اساسی در مسیر رودخانه هراز که در مجاورت شهرک صنعتی چهل شهید آمل قرار دارد باید بصورت اصولی و با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای استان اجرا شود تا از بروز مشکل سیل و خسارات ناشی از آن جلوگیری به عمل آید.

لازم به ذکر است: در پایان جلسه، مدیرعامل، معاونین و اعضای شرکت خدماتی از راه دسترسی جدید شهرک صنعتی چهل شهید آمل بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز