خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

نبود بازار فروش مهم‌ترین دغدغه گلخانه‌داران زنجانی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۱۱۷

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گلخانه داران استان زنجان نبود بازار فروش مناسب برای فروش محصولات تولیدی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فرهاد امندی، امروز سه شنبه (۱۵اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با اشاره به ارائه تسهیلات مختلف در حوزه اقتصاد مقاومتی به قشرهای بسیجی جامعه اظهار داشت: برای احداث گلخانه‌های مختلف نیز تسهیلات از ۵ تا ۳۰ میلیون تومانی به متقاضیان ارائه می‌شود.

امندی با بیان مشکلات گلخانه داران زنجانی، افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گلخانه داران نبود بازار فروش مناسب است که به دلیل واردات توازن در این زمینه از بین رفته است.

این مسئول در استان زنجان، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و فروش مجازی از راهکارهای بسیج سازندگی برای فروش محصولات گلخانه داران زنجانی است که در سال جاری این نمایشگاه‌های داخلی در استان راه اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه سازمان جهاد سازندگی با انعقاد تفاهم نامه با بانک مهر اقتصاد استان زمینه ارائه تسهیلات به متقاضیان را هموار کرده است، افزود: در زمینه ضمانت گیری و ارائه تسهیلات دریافت کنندگان با بوروکراسی زائد اداری مواجه نمی‌شوند.

امندی متولی اصلی حمایت از طرح‌های گلخانه‌ای را سازمان جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: سازمان جهاد سازندگی در این زمینه کمک کار دولت است.

وی با بیان اینکه جلساتی متعددی برای تسهیل امور دریافت تسهیلات برگزار شده است، افزود: کمترین نارضایتی در این زمینه در استان وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بر ضرورت افزایش کیفیت محصولات تولیدی گلخانه‌ها تاکید کرد و گفت: برای افزایش کیفیت باید سیاستگذاری‌های لازم صورت گیرد.

امندی، با بیان اینکه اگر شعار سال در چهار سال گذشته مورد توجه دولت بود امروز مشکلات بخش اقتصادی به ویژه طرح‌های اقتصاد مقاومتی کمتر می‌شد، افزود: عدم توجه به شعارهای سال موجب شده تا از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده نشود.

وی در ادامه تسهیل سازی امور را از برنامه‌های بسیچج سازندگی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با مساعدت بسیج سازندگی استان، شهرستان ماهنشان به قطب پرورش ماهی استان تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان، با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان و طارم بیشترین همکاری را در زمینه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان داشته‌اند، افزود: خدابنده نیز در مراحل بعدی قرار می‌گیرد.

امندی، در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و عقود اسلامی برای ارائه به متقاضیان پیش بینی شده بود، اظهار داشت: از این میزان ۷۷ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال محقق شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز